Huuh

58 1 0
                                    

Jag och Aiden är dom ända på Kvarsittningen så vi passar på att prata lite.
-Du Amber vill du gå med mig på balen? Frågar Aiden
Jag slutar andas jag vill så gärna säga ja men jag kan inte.
-Jag vet inte.  Är det ända jag får fram jag springer ut från skolan.  Jag klarar inte av att vara kvar med Aiden.  Jag vill inte ha tillbaka han. Jag har Samuel.  När jag kommer hem står Benjamin i köket.
-Hej du jag hörde att ni hade bal på fredag.  Jag tänkte om du kanske ville gå med mig? Säger han
Jag svarar inte utan bara suckar väldigt högt och springer upp och låser in mig på toan. Jag studerar noga min kropp.  Smal.  Bara skinn och ben. Långt brunt hår. Jag är så sjukt ful igentligen.  Och att Samuel, Benjamin och Aiden vill gå på balen med mig gör det inte bättre.  Jag öppnar skåpet och tar fram en liten svart låda.  I den lådan ligger en massa rakblad.  Jag vill så gärna men jag kan inte. Jag har redan ärr och vill inte ha fler.  Sen skulle nog inte Samuel bli så glad.  Juste Samuel. Vi ska gå på bio tillsammans ikväll. Eller han har inte frågat än men jag har sett blommorna och biobiljetter. 
Någon knackar  på dörren mitt i mitt tänkande
-Eyy är du klar snart?? ropar Samuel

HEEEEJ! Förlåt detta var ett sämre kapitel och väldigt kort.  Men jag lovar att det blir bättre! :)

~Han~Donde viven las historias. Descúbrelo ahora