I.a stai un pic, tu ai facut mancarea? Daca ma otravesc!?

65 5 0
                                    

    - Ok, dar cum adica? Nu, Harry nu inteleg.

   - Eu si baietii lucram intr.un fel de Mafie. zice el dandusi ochii peste cap.

   - Ha-hai sa nu mai vorbim de asta, ok?

   - Bine.

   - L.ai vazut pe baiatul nou ? Criss ?il intreb eu vazandui mirarea pe fata.

   - Ah, da Criss. Neh, e cam ciudat nu ti se pare?

   - Nu, e foarte de treaba.

   - Mie nu.mi place de el, mai ales ca se uita urat la mine si la baieti. zice acesta incruntandu.se

   - Harry, prima oara cand va vazut era atunci cand voi 5 va ciupeati de fund, ce vroiai sa faca ? Sa va aplaude? spun eu razand.

    - Meritam!

Amandoi incepura.m sa radem , usor ,usor ne.a luat somnul si am adormit eu in bratele lui.
  Eu aveam decat un tricou si niste pantaloni pe mine iar acesta o bluza alba si niste blugi.

   *  *  *

   Razele soarelui care patrundeau adanc in camera mea prin fereastra deschisa m.au facut sa ma trezesc din somnul adanc si linistitor pe care il avusem. Tin minte ca am dormit langa Harry, ma uit in cealalta parte a patului si nu il vad.
  M.am decis sa ma scol din patul cald de care simteam ca sunt lipita pe vecie.
  M.am incaltat in botoseii mei de casa roz si m.am indreptat spre bucatarie. Coboram scarile cand deodata aud niste rasete de copii.

     - Da si tare a fost atunci cand eu cu Louis si cu Zayn i.am pus lui Niall mancarea in congelator si saracul nu a mai putut sa manance ce ii luase Liam de la Nado's .

    - Da faza a fost epica, dar mai tii minte atunci ...

    -Hey hey ! Ce se intampla aici? o intrerup eu pe Katy.

     - Poi tu dormeai , eu am facut micul dejun si Katy s.a trezit,am asteptat sa te trezesti ! Hai sa mancam. zice Harry lundu.ma intr.o imbratisare stransa.

    - I.a stai un pic, tu ai facut mancarea? Daca ma otravesc! rad eu.

    - Ha ha am uitat sa rad. Hai nu mai comenta si mananca omleta asta!
  
     - Hey hai gata mancati! zice Katy oprindu.ne ciondaneala.

Mancarea a fost gustoasa evident nu i.am zis asta lui Harry.


   Hey stiu ca nu am mai postat de 3-5 zile dar m.am chinuit, acest capitol ete foarte scurt pentru ca pe mine ma doare capul acum si plus ca m.am lovit la mana in cuier cand am vrut sa i.au jacheta, in fine si unii dintre prietenii mei se intreaba unde se mai poate lovi omul, e na uite un geniu! NU UITATI SA VOTATI ADICA SA APASATI PE STELUTA AIA MICA DE JOS ,EVIDENT DACA VA PLACUT. VA PUP ❤❤

  

  

DTS (Dragostea te schimba)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum