Nu m-am mai gândit la fata aia însă m-am gândit ca Zayn poate ma înșelat. Nici asta nu îmi convenea și i-am scris un mesaj.
" Zayn, nu știu cine mi-a răspuns la telefon dar știu ca mă înșeli așa ca îmi pare rău dar vreau sa ne despărțim. Te credeam mai loial. :( "
În timp ce trimiteam mesajul o mână calda mă atinge de talie . Era Harry. M-am uitat în ochii lui și mi-am dat seama ca el era băiatul ideal ci nu Zayn. Mă uitam în ochii lui și deodată s-a apropriat și mai mult de mine și ma sărutat tandru și romantic. După ce s-a terminat sărutul el mi-a spus:
- Deci acum am reușit?
- Dacă îți zic ca da mă mai săruți odată?
- Da. spune el zâmbind.
-Pai atunci, da. Ai reușit.
Ma sărutat și eu mi-am pus mâinile pe gatul lui iar el pe talia mea. În acel moment mă simțeam ca și cand ar fi căzut un înger sin cer și mar fi sărutat. Mă simțeam extraordinar.
- Te iubesc ! mi-a șoptit el la ureche.
- Harry...te iubesc. ii spun eu sarutandu-ne iarăși la fel se frumos.
* * *
Am ajuns și acasă și mă tot gândeam la Zayn cât de drăguț putea fi înainte de a îmi raspunde o fata la telefonul lui. Nu vreau sa știu ce vroia să facă cu mine.
Cred ca Harry e singurul care mă poate face sa mă simt bine.
M-am culcat cu gândul la el și la sărutul pe care mi la dat. Am dormit chiar bine.
* * *
În casa băieților.
Harry's pov.
- Louis azi a fost cea mai tare zi din viața mea!
- De ce frate? mă întreabă el asezandu-se pe canapea.
- Ia ghici!
- Ai luat un 10 la mate! spune el batand din palme.
- Iau 10 mereu la mate. Vrei sa Îți zic? Normal ca vrei ! Sunt împreună cu Jessica! spun eu super entuziasmat.
- Bravo frate! Dar Zayn ? El știe? întreabă el .
- Mnu cred ca... dar nu apuc să zic ceva căci Zayn coboară pe scări și vine spre mine furios.
- Tu ! Tu, ești de vina! zice el aproape urlând.
- Ce e cu mine? spun eu confuz.
- Ce e cu tine ? Ce e cu tine ? Amice Îți zic ei ce e cu tine ! Tu ai facut-o pe Jessica sa se despartă de mine! Tu doar și doar tu! spune el imbrancindu-ma.
- Nu e vina mea ca ea a vrut sa o facă! La telefonul tău când ea suna i-a răspuns o voce de fata! Era ? Nu îmi spune ! Era cumva, Liz?
- Mda. Venise la mine . Dar M-am trezit ca aveam șlițul deschis și tricoul dat jos de pe mine ! Nu crezi ca...
- Oh ba da ! Frate, e nebuna, te-a drogat ! spun eu îngrijorat.
Liz sau Lizzie era o fata care era fosta, fosta, fosta, etcetera fosta lui Zayn . Era o fata nebuna ! Noi adică eu și băieții am lucrat și încă lucram la un fel de agenție de arme, mașini, droguri și altele. A fost o perioada în care și eu m-am drogat încă regret asta. Aveam o rezerva cu droguri de toate felurile iar ce e cel mai rău e ca Lizzie poate știa de ea. Ei i-am spus înainte de asta știam ca nu va fii de încredere.
- Credeți ca știe de... spune Louis.
- Cu siguranță știe ! Nu avea de unde sa ia. Trebuie sa le mutam altundeva. spun eu uitandu-ma serios la ei doi.
- Mă duc sus să caut ceva ! Harry, rămâne de discutat despre Jess. spune Zayn furios.
* * *
La școală.
Jessica's pov.
M-am uitat în stânga, iar la câțiva metri distanta de mine era Ally. M-am dus spre ea.
- Hei ! Ce faci ?
- Bine. Tu ? mă întreabă ea uitandu-se în altă parte.
- Bine . De ce te uiți spre clasa de lângă , aaaamm înțeles ! E un băiat ?
- Tu citești gânduri sau ceva?! Ai dreptate. Uitel ! Știu decât ca e prieten cu Harry, Zayn și cu Liam și Louis.
M-am uitat la acel băiat. Cum sa nu îl recunosc ?! Era Niall. Doar din vorbe mi-am dat seama cine e.
- Dacă ti-as spune ca îl cunosc ce ai face? întreb eu uitandu-ma la Niall.
- Te-as implora sa îmi faci cunoștință cu el. De ce ? Îl cunoști ? Dacă da, te implor fa-mi cunoștință cu el ! spune ea zguduindu-ma.
- Bossy e ziua ta norocoasa! Îl cunosc ! Îl cheamă Niall Horan pentru înștiințarea ta.
CITEȘTI
DTS (Dragostea te schimba)
FanfictionAceasta carte este despre o fata pe nume Jessica și viața ei . Aceasta se muta din LA în Londra din cauza tatălui ei și serviciului tatălui . Ea este prinsa într-un triunghi al dragostei intre ea, Zayn și Harry. Ea încearcă sa găsească dragostea ade...