Fiecare grup ne.am adunat si ne.am ales boss.ul.
- Bai eu zic ca boss.ul la noi sa fie Jessica , adica tu dansezi cel mai bine + ca e majoratul tau. In fine! Sunteti de acord ? spune Cleo gesticuland din maini spre mine.
- Ok. spun fetele fara nici o problema.
Dj.ul se apropria de noi si ne.a intrebat :
-Cine cum sunt boss.i ?
-La noi este Zayn! zic baieti impigandul pe acesta in fata.
-La noi e Jessica! spun si fetele mele dandu.mi branci in ring.
Am simtit cum ma apropria Katy mai mult de Zayn prin branciuri. Ma apropriam din ce in ce mai mult de acesta, m.am impiedicat de un fir ,am cazut iar muzica si toate luminile se oprisera.
Bratele lui Zayn puternice, m.au prins, acesta m.a tras la pieptul sau...era o senzatie placuta care nu o mai simtisem de mult, venind de la Zayn...
Insa nu a durat prea mult caci l.am simtit pe Harry venind dupa parfumul lui barbatesc l.am simtit si m.a luat de langa Zayn... M.a luat de mana si m.a asezat pe o canapea.Erq destul de greu sa vedem pe unde mergem pentru ca era intunueric . S.a asezat si el langa mine.
Eu mi.am dus capul pe umarul lui iar el m.a luat in brate.
* * *
Venise momentul tortului. Era un tort cu 2 etaje de vanilie cu fructe si arata foarte impresionant.
Zayn's pov.
Venea si tortul. M.am uitat la Jessica care statea in bratele lui Harry si se uita la tort fericita..mi.as dori ca eu sa fi fost norocosul care e cu ea...nu mi.a dat ocazia sa ii explic cine era fata aia si chiar regret...
Hey regret ca nu am mai postat , ca acest capitol e scurt si pentru greselile gramatice + cele de punctuatie . Ok va promit ca va veni si vremea unui capitol mai lung. Pup nu uitati sa votati deja avem 1,06 viz. , 84 de voturi si 16 com , va multumesc din suflet continuati tot asa ! Va iubesc !
CITEȘTI
DTS (Dragostea te schimba)
FanfictionAceasta carte este despre o fata pe nume Jessica și viața ei . Aceasta se muta din LA în Londra din cauza tatălui ei și serviciului tatălui . Ea este prinsa într-un triunghi al dragostei intre ea, Zayn și Harry. Ea încearcă sa găsească dragostea ade...