- Da Harry. Ce pot sa zic ?! Mersi ca nu am murit și mai bine ca ne-am ales cu câteva julituri și răni decât sa fim acum la morga. spun eu părând calma.
- Jessica chiar nu am vrut sa ți se întâmple ceva ! Jess te iubesc . Foarte mult. Te rog. Înțelege. spune el intristandu-se.
- Harry. . . și eu te iubesc dar, îl iubesc și pe Zayn. Va iubesc pe amândoi la fel.
- Ok. Când ai de gând să îmi spui pe cine alegi. Te duc acasă ?
- Dacă poți ? Dar fără motocicleta, te rog. spun eu îmbrățișându-l.
Harry's pov.
Când ma îmbrățișat am simțit ceva extraordinar. O iubesc . Dar ea ... mă iubește și pe mine și pe Zayn... în fine tot ce trebuie sa mi se tipareasca în minte este : "Jessica te iubește!".
* * *
- Și am ajuns acasă! spune ea zâmbind.
- Ok . Nu ai uitat ceva ?
- Ce? Aaa. Stau puțin. spune ea .
Jessica's pov.
Mi-am dat seama ce vroia Harry. Vroia un sărut. Și i lam oferit.
Buzele noastre s-au lipit și am intrat fără sa vreau intr-un sărut mai frumos ca orice, dar mai frumos ca sărutul cu Zayn nu a fost.
- Ne vedem la școală. Noapte buna. Pa. spune Harry făcându-mi cu mana.
Am intrat în casa și m-am dus direct în camera mea . Am pus mana pe telefon și l-am sunat pe Zayn. Simteam nevoia de a vorbii cu el.
- Alo? Jess, s-a întâmplat ceva ? Ești bine iubito? intreaba el îngrijorat.
- Da. Sunt bine iubitule. Și vroiam să îți spun decât ca te iubesc și ca îmi e dor de tine.
- Și mie îmi e dor de tine . Te iubesc mult . Tu ești totul pentru mine dacă m-ai părăsi nu ai putea trai fără tine ! Te iubesc ! spune el cu un glas moale.
- Dacă ai ști cât de mult te iubesc eu! Nu ai mai spune ca nu poți trai fără mine. Te ador, te iubesc și te rog să mă iubești. spun eu .
- Iubito ? Vorbim mâine ? Te rog . Ca îmi e tare somn și mâine am un test la chimie și trebuie sa fiu odihnit. Te iubesc.
- Bine. Noapte buna iubire. Te iubesc ! Pa.
- Pa .
Când am auzit cuvântul "iubito" spus de la el nu îmi venea sa cred. Doamne cât de frumos poate sa sune cuvântul ăsta spus de el?! Nu vreau sa treacă timpul să nu am ce învață de la el și cu el. Îl iubesc mai mult decât orice pe lumea asta. E viața mea.
Hey! Gata și cu capitolul ăsta. Sper să vă placă și va rog să mă urmăriți dacă mă susțineți.
CITEȘTI
DTS (Dragostea te schimba)
FanfictionAceasta carte este despre o fata pe nume Jessica și viața ei . Aceasta se muta din LA în Londra din cauza tatălui ei și serviciului tatălui . Ea este prinsa într-un triunghi al dragostei intre ea, Zayn și Harry. Ea încearcă sa găsească dragostea ade...