Prietene noi si întâlnirea cu accidentul

118 8 2
                                    

Prima zi după întâlnirea cu Zayn. Azi miercuri urma întâlnirea cu Harry. Nu îmi vine să cred cât de repede m-am integrat. Dar azi vreau sa îmi fac prietene noi !

   La școală.

   Am intrat în clasa și m-am dus la primele 4 fete pe care le-am văzut.

     - Hey ! Eu sunt Jessica Niver. Sunt noua.

     - Hey . Eu sunt Katy , ea e Marina,  ea e Cloe și ea e Ally. 

     - Bună ! Uitați fetelor sunt noua și as vrea să fim prietene. Ce ziceți?

     - Da. Cum sa nu ?!  spune Marina.

     - Da. zice Katy.

Fetele au dat aprobator din cap și am început sa vorbim.

     - Deci... ești împreună cu Styles? mă întreabă Katy.

     - Cine ? Harry ? Nu suntem împreună dar am fost la o întâlnire. spun eu încercând să nu arat cât sunt de disperata după el sau după Zayn.

     - El se pare ca te place mai mult decât crezi ! exclama Ally cu o fata de o mica perversa.

     - Eh Ally nu mai fi mai așa perversa. Jess ai grija ca lui Harry i se spune Mr. Perversitate. spune Cloe râzând.

     - Mersi pentru avertisment Cloe.

     - Nai pentru ce.

     *  *  *

A venit momentul întâlniri cu Harry. Ne-am întâlnit în fata scolii.

      - Hey.  Ești gata de surpriza ? mă întreabă el .

      - Presupun ca da.

Harry era îmbrăcat într-un tricou alb, niște blugi negri, o geaca de piele și niște converși în picioare.  Eu aveam o bluza verde, o pereche de blugi negri și aveam în picioare niște teniși. Mă întrebam de ce Harry are 2 căști de motocicleta în mana.

        - Deci ai mai mers cu motorul vreodată? 

        - Cu motorul? Nu . Dar as vrea puțin sa încerc.

        - Pai pregătește ca vom merge cu el. spune el zâmbind.

Eram în stare de orice sa fac cu Harry . Îl simțeam lângă mine. Dar aveam o frica de motor destul de maricică.

Ne-am urcat pe motor . Îl țineam pe Harry foarte strâns de talie cu o frica mare în mine ca se va întâmpla ceva. Și mare dreptate am avut căci Harry a pus NEINTENȚIONAT o frână brusca. Dacă nu punea acea frână eram amândoi morți pentru ca el a pus frână ca sa nu intre o mașină i nu noi. Am căzut cu motorul am câteva julituri și răni la fel și el. Dar tot la spital am ajuns.

        - Jess ești bine ? mă întreabă el în timp ce asistenta îi pansa mana.

Gata și cu capitolul ăsta . Va țin în suspans? Dacă da asta vreau sa fac. Voi posta când am timp pentru ca a început școala și îmi e mai greu dar fac orice pentru voi. Kisses :* ♡♡♥♡♡

DTS (Dragostea te schimba)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum