Inelul.

118 8 2
                                    

         - Deci, ce mai face prietena mea? imi spune Ally razand.

        - Stai liniștită ! Mă duc la el acum și vorbesc. Nu face vreo prostie ! Pa. spun eu indreptandu-ma spre Niall.

          Cred ca s-a dat cu tot ce era în sticla de parfum căci mirosea parfumul lui de la 4 metri distanta. M-am dus spre el și l-am întrebat:

 

         - Ce faci mai străinule?

         - Bine straino. Tu ce faci? Spune el râzând.

         - Bine. Auzi. . . de fiecare data când vorbeam cu Niall trebuia sa mă întrerupă mereu. L-am ascultat ca să nu zică ca sunt prost educata.

        - Jess o cunoști pe fata aia? spune el aratand cu degetul spre Ally însă încercând sa para discret.

       - Da suntem prietene,de ce întrebi?

       - Nu cred ca mai e nevoie să îți spun de ce întreb, dacă știi ce zic. spune el râzând.

       - O placi ? Normal ca o placi! Ei bine tu cu ea sunteți făcuți unul pentru altul. Și ea te place! spun eu batandu-l pe spate prietenește.

       - Serios? Dacă e adevărat te rog poți să. . . eram sigura de ce vroia sa spună așa ca venii rândul meu sa îl întrerup.

       - Da va cuplez . Știu ca ești prea timid ! Hay vino cu mine ! spun eu luându-l de braț și ducandu-ma spre Ally.

       I-am apropriat cât să fie o limita acceptabila și le-am făcut cunoștință. 

        - Niall ea e Ally,  Ally el e Niall. Vreți să ca spun ce aveți voi în comun ? Normal ca vreți! Pai să încep : amândoi aveți 2 de L în prenume, amândoi simțiți ceva special unul pentru altul ( când am spus asta Ally a roșit însă, zâmbea larg iar Niall a lăsat capul în pământ zâmbind ), amândoi aveți parul în șuvițe adică tu, Niall îl ai blond cu mici șuvițe iar Ally, tu ai parul brunet cu șuvițe blond, deci dacă mai continui cred ca o să termin când Liam o să ia un 4 la mate ceea ce este imposibil. Vorbiți și voi eu mă duc în clasa sa vorbesc ceva cu Ce și Marina. Pa.

 

           - Pa! îmi spun amândoi făcând cu mana.

     Doamne se potrivesc prea mult. Mă simt super bine când îi văd fericiți împreună .

     *   *   *

     Am ajuns acasă și primul lucru care l-am făcut a fost sa mă așez în pat și sa deschid televizorul. Am deschis geamul căci în camera era prea cald și l-am lăsat larg deschis.

         M-am așezat în pat și mi-am luat din noptiera niște jeleuri și telefonul. M-am uitat la data, eram atât de stresata încât nu știam nici în ce data sau zi suntem. Era 23 iunie iar mâine e ziua Marinei și poimâine e ziua mea. Facem majoratul, împlinim 18 ani, suntem majore, putem să conducem, facem ce vrem și ce e cel mai tare e ca putem sa mergem unde vrem. Harry și Zayn erau mai mari ca noi. Zayn era născut în ianuarie iar Harry era în februarie iar ei se purtau ca niște adulți. Deschid mesajele și văd ca am unul de la Marina, evident îl deschid și mă uit la el și încep sa îl citesc. . . Mă invita la majoratul ei mâine seara fiind sâmbătă la ora 18:00 la restaurantul Recio Reviro. Știu doar ca e un restaurant foarte bun și are o mâncare la fel de buna. Însă niciodată nu am putut sa îi spun numele așa ca îi spuneam " La pălărie " pentru ca mascota lor era o pălărie mexicana. Eu aveam de gând sa îmi fac majoratul la un restaurant cu specific italian. Pentru ca ador pastele.

      *  *  *

      La majoratul Martinei.

    M-am îmbrăcat într-o rochie pana la genunchi fără bretele și de culoare mov cu reflexii argintii iar pe talie aveam o funda argintie. Eram încălțata într-o pereche de pantofi cu toc de culoare mov și aveam o pereche de cercei în urechi și un colier cu pietre prețioase de la tata la gat. Marina era foarte eleganta, ea spre deosebire de mine era îmbrăcată într-o rochie corai lunga pana în pământ cu niște pantofi turcoaz și accesoriile erau de culoare argintie și cu mici stropi de turcoaz. Era foarte frumoasa.

        M-am așezat la masa și M-am uitat în jur și am văzut foarte multa lume. Era Ally cu Niall care se țineau de mana ( misiune îndeplinită ), Cleo stătea cu Katy de vorba iar Zayn, Louis și Liam erau la masa cu gustări unde Louis s-a dus în bucătărie și le-a cerut bucătarilor un morcov. Nu îl vedeam pe Harry, poate Marina nu la invitat. Am mai stat puțin și M-am uitat prin jur . L-am văzut și pe Harry venea spre mine cu doua pahare de vin.

      El era îmbrăcat cu o cămașă alba, cu un sacou și avea un papion negru la gat. Era elegant îmbrăcat. Cred ca Marina ia spus in invitatie sa nu se îmbrace în blugi și tricou și elegant.

    *   *   *

    

        Dj-ul a pus o melodie lenta iar Harry ma chemat la dans. Nu puteam sa refuz. Mă uitam pe ring eram noi doi cu Ally și Niall cu Marina și Louis și Cleo cu Liam si inca cateva cupluri. Katy se uita la mine si la Marina si ne vedea zambetul larg chiar daca nu il aratam pe fata, ea il vedea in suflet.

Zayn stătea pe scaun și se uita furios la mine și la Harry. Încă mai țin la el dar nu atât de mult încât sa fiu împreună cu el.

       Eram fericita ca îmi vedeam prietenele cu băieții potriviți și ca erau fericite .

  

       Toată petrecerea a fost super tare. Totul a fost extrem de wow. Adică Dj-ul punea piese super  și era așa de ridicat volumul încât te dureau urechile dar în concluzie totul a fost extraordinar . Mai pe la sfârșitul petrecerii dar eram toți încă Louis ia microfonul și începe un discurs :

        " Marina vino sus lângă mine te rog. Te iubesc Marina din tot sufletul meu. Pentru tine mi-as da viață ești o persoana, o iubita extraordinara . Nu am mai cunoscut o persoana cu atât de mult bun simt, educata, amuzanta și iubitoare." Louis se așează în genunchi și spune : " Marina vrei să fii soția mea? "   el deschide caseta în care era un inel cu un diamant care strălucea în lumina reflectoarelor și așteaptă răspunsul Marinei.

       Louis a fost așa de romantic încât Marina a început sa plângă de fericire și a spus :" Da, da vreau ! " După ce a spus asta Louis a luat inelelor din cutie și în la pus pe degetul Marinei.

       Toată lumea a aplaudat și Louis a luato pe Marina și a sărutato atât de frumos doar când îi vedeai.

  

         Hey ! Cred ca va bucurati pentru Marina și Louis. :) :) ♡♡ însă urmează majoratul Jessicai  cine știe ce surprize face Harry.  ;)

DTS (Dragostea te schimba)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum