La scoala
-Deja m.am plictisit. Nu ne mai lasa sa mergem nici la scoala ?
-Nu e corect sa ne tina asa in fata scolii si sa nu nu lase sa intram. imi raspunde Cleo vazand cat de indispusa eram.
- Frate pana la urma care.i faza?! De ce ne tine aici si noi de ce ne zbatem atat sa intram ? intreb eu .
- Unii nu vor decat sa intre, sa stea acolo 5-6 chiar 7 ore si dupa sa se duca acasa. intervine un baiat din multimea de adolescenti indispusi. Hey eu sunt Cristian, puteti sa.mi spuneti Criss.
- Buna ! Eu sunt Jessica iar ea este Cleo.
Acesta intinde mana iar Cleo da salut cu el iar dupa dau si eu.
- Tu esti nou sau mi se pare? intreaba Cleo.
- Mda...azi e prima zi in scoala asta si din cate vad nu e prea normala, adica vreau sa zic ca am vazut 5 baieti care se ciupeau de fund unul pe altul.
- Da! ma sincronizez eu cu Cleo dandu.ne seama despre cine vorbeste Criss el vorbea de baieteii care nu sunt cuminti Harry, Zayn, Louis, Niall si Liam .
-Ii cunoastem ! Sunt prietenii nostri iar cei doi de acolo, acela cu parul cret si mai lung e Harry iubitul/logodnicul Jessicai, cel cu geaca de piele este Liam, iubitul meu. Cel cu geaca de bulgi si cu ochelari de soare este Louis iubitul sau mai bine zis sotul Marinei o prietena de.a noastra, baiatul cu o suvita blonda este Zayn iar cel blond este iubitul lui Aly o prietena .
-Ah mersi. Zayn nu are si el iubita? intreaba Criss.
- Nu mai are. Eu am fost fosta lui iubita dar ne.am despartit. In fine. Tu ? Ai iubita?
- Eu nu, dar as vrea sa.mi fac una aici.
* * *
In clasa
Criss e la noi in clasa, asa poate sa se integreze avand deja 2 prieteni.
S.a integrat pana la sfarsitul orelor si si.afacut multi prieteni.Acasa.
Vorbisem cu Katy sa vina la mine si sa mai vorbim si noi, ea era trista.-Ce ai ?
-Nimic, dar am...ca nu il mai am... Incerc doar sa.l uit dar nu prea pot. zice ea asezandu.sepe canapea.
- Stiu cum e . E cel mai dureros sentiment posibil. Sa stai si sa incerci sa uiti,dar pana si cel mai mic detaliu sa iti aminteasca de el,de atingerea lui,de miile de "Te iubesc" ce odata ti le spunea sincer,de saruturile dulci si tandre,de el. Stiu cum e Katy.Eu mereu incerc sa par vesela,sa zambesc,dar decat o persoana stie ce simt si cat sufar Katy si deja si aceea se indeparteaza incetul cu incetul.Eu incerc sa lupt pentru o viata noua,pentru fericire si un viitor mai bun.Incearca si tu Katy doar incearca nu te costa nimic...
- La cealalta scoala ti.sa intamplat asta? ma intreaba ea scotand capul din perna.
- Da, mi.sa intamplat si acum uite.ma sunt fericita alaturi de Harry.
-Bine..
*Suna telefonul*
-Cine e? zice Katy iesind pe usa sa se duca la baie.
-Nu stiu. zic eu raspunzand.
Ii fac semn lui Katy sa se duca si sa ma lase sa vorbesc.
- Alo.
-Alo. Hey, eu sunt iubito! Te sun dintr.o cabina telefonica pentru ca mi sa stricat telefonul.
-Ah ok. S.a intamplat ceva? Te aud obosit!
-Iubito nu am timp sa.ti explic sunt in fata casei tale ,deschide repede geamul.
- Ok. Gata.
-Vin sus.
M.am dus sa o caut pe Katy si i.am spus sa se duca putin in sufragerie, pana cand vin eu la ea.
* * *
-Ce ai patit? spun eu inchizand usa camerei.
-Iubito,uite..eu defapt noi, eu cu baietii lucram undeva, acolo unde lucram sunt multe droguri, arme, etc...
-Adica? spun eu surprinsa.
-Iubito,asta unde lucram e un fel de Mafia.
-C-ce? Cum adica? Mafia? spun eu socata.
-Da. Mafia, nu te speria nu iti face griji nu se intampla nimic.
Hey ! Ce faceti ? Eu nu am mai postat de o saptamana, mda... Dar acum am postat capitolul asta care e bunicel zic eu. In fine . Acum l.am scris pe tot. Sper sa va placa. Pup va iubesc pa ❤❤ nu uitati sa votati .
CITEȘTI
DTS (Dragostea te schimba)
FanfictionAceasta carte este despre o fata pe nume Jessica și viața ei . Aceasta se muta din LA în Londra din cauza tatălui ei și serviciului tatălui . Ea este prinsa într-un triunghi al dragostei intre ea, Zayn și Harry. Ea încearcă sa găsească dragostea ade...