Jessica's pov.
M-am sculat super fericita însă habar nu am de ce . M-am uitat în telefon și având cât e ceasul și am văzut doua mesaje de la cei doi frățiori ai mei . Fratioti nu de sânge ci de cruce pentru ca îi iubesc mult eu cu fiecare dintre ei am făcut un "juramant" . Ca nu o să fim despărțiți niciodată și o sa fim mereu unul lângă celălalt. Unul dintre frățiorii mei era Zack cu care mă cunoșteam de 7-8 ani iar celălalt frățior era Oliver sau Oli cum îi spun prietenii . Cu Oli mă cunosc de 5-6 ani și amândoi mi-au fost mereu alături dar Zack se mutase la o alta școală iar Oli mi-a fost alături când Zack a plecat.
Dar ce scria în mesaj oare? Mai întâi îl deschid pe cel de la Zack :
" Draga surioara, vreau să îți spun ceva. Eu Te Iubesc Mult sis Și Nu O Sa las atat De Putina Distanta intre noi Să ne desparta . Așa ca vreau sa Îți spun ca eu, fi pregatita ! Mă mut la școală ta ! Sper sa mă aștepți cu drag ! Te iubesc sis. Cu drag, Zack (Bro) "
De obicei lui îi place sa scrie mesajele lungi ca niște scrisori dar nu asta e important . Ce e super important e ca el se muta și nu va mai trebui sa suport distanta .
Evident am scris și eu un mesaj.
" Bai frățiorul meu bai . Te iubește sorta mult ! Te iubesc . Abia aștept sa te muti. Te iubesc . Te iubesc. Îmi e dor de tine ! Hai ca tu ești la ore . Te las . Scuze dacă ti-am făcut probleme ;) . Te pup . Te iubesc . Pa ! "* * *
În casa băieților .
Zayn's pov.
Mă enervează așa mult ca stau cu Harry în casa căci mereu îl aud vorbind în somn cu replici de genul "Jessica, vrei să fii soția mea? " sau " Hay Jess încă un tur . Mai vreau în trenuleț! " Pe bune acum câți ani are să se dea în trenuleț ?!
M-am dus la bucătărie mi-am luat o portocala și un cuțit. M-am dus în camera m-am așezat în pat și am deschis televizorul. La fel ca de obicei știri despre crime și moarte. Am schimbat postul și am găsit un film . "The love with a criminal" așa se numea filmul . M-am uitat la el cam pana ce s-a terminat cam doua ore . Și Tot Ce Am Extras din Filmul asta Este ca un trebuie să las tot ce este simplu și ușor in spate și să mă deaface cu lucruri grele Cum ar fi să mă grija de iubita mea și să ne amintim când o să îmbătrânire toate momentele petrecute împreună și rele și bune.
Am desfăcut portocala și am mâncat de în ea jumătate . Mă simțeam cam rau însă nu am habar de ce . Mai bine stau acasă .
Harry's pov.
Era atât de frumoasă și de apetisanta. Nu puteam sa rezist tentației . Doar când mă uitam la ea salivam. Am luat furculița și cuțitul și am început sa tai din bucata de carne la care salivam. Avea un miros sfânt. Am început sa mănânc și mă gândeam la ce ora sa plec la școală dacă încep la 14:00 . Poate sa plec la 13:30 sau pe la 13:00 poate opresc la magazin sa îmi iau o cafea . Eh depinde în ce stare sunt.
La școală.
Jessica's pov.
Nu înțelegeam de ce Zayn's întârzie și toți băieții sun aici. M-am dus spre Louis și l-am întrebat :
- Louis, știi cumva de ce întârzie Zayn? De obicei e cu voi la timp.
- Da știu. Zayn e acasă nu se simte bine. spune el .
- Ce a pățit ? E bine ? întreb eu îngrijorată .
- Da Jessica. Stai liniștită nu are nimic decât îl doare capul. spune el punându-si mana stânga pe umărul meu drept și bătându-ma ușor prietenește.
- Ok. Stau liniștită. spun eu uitandu-ma în ochii lui .
Am pus mana imediat pe telefon și l-am sunat pe Zayn. Dar oare mana calda îmi ia telefonul se la ureche, închide apelul și baga telefonul meu în buzunarul lui. Era Harry cu oameni fata de mic pervers. Nu vroiam sa știu la ce se gândea acum.
CITEȘTI
DTS (Dragostea te schimba)
FanfictionAceasta carte este despre o fata pe nume Jessica și viața ei . Aceasta se muta din LA în Londra din cauza tatălui ei și serviciului tatălui . Ea este prinsa într-un triunghi al dragostei intre ea, Zayn și Harry. Ea încearcă sa găsească dragostea ade...