Depinde ce vrei sa spui prin " Spionaj " !

114 9 2
                                    

        În sfârșit la școală. Mă plictiseam în casa.

     -Bună frumoaso ! spune o voce din spatele meu.

            M-am întors sa văd cine e . Evident era "unicul" și "inegalabilul" Zayn.

      - Hey!  Ce faci? 

      -Din ce in ce mai bine. Tu ?

      - Bine. De ce din ce în ce mai bine? întreb eu nedumerita.

      - Eh. . . Am motivele mele. Poate pentru ca ai venit tu !

  Brusc m-am oprit sa mă uit la el și am întors capul în dreapta mea, erau niște copii care discutau cu o profa . M-am uitat mai atenta la ei iar după am observat ca unul dintre copii începuse să plângă și profesoara aia tipa la el.

          -Alo?! Pământul către Jessica! Răspunde.

           - D-da!  Oh scuze. Mă uitam la profa și la copii aia.

           - Aha. Te referi la profa de mate, domnisoara Lilia. Mda.. femeia asta mi-a făcut viața un coșmar . Am 6 și 8 pe linie doar un 10 am . Deci e bine. Să ai grijă la ea! spune el incruntandu-se.

          - Stai! Acum am mate . Nu crezi ca ea e profa mea nu ???

          - Sa speram ca nu. spune Zayn.

     *     *     *

Și a început și ora. Stăteam cu Cleo în banca iar Louis și Marina în spate și Katy cu Ally în fata noastră.

       - Deci. . . Tu cu Zayn va înțelegeți nu ? intreaba Louis.

       - Da. De ce întrebi ? Louis ce plănuiești ?

       - Nimic. spune el . Încă. zice el șoptit.

   

    Profa intra în clasa. O Doamne era chiar domnisoara Lilia.

        - Bună ziua copii!

        - Bună ziua ! spunem noi toți la un loc.

        - Cum va simțiți copiii ? întreabă ea cu un zâmbet drăguț.

Mi se părea destul de treaba. Nu cred ca e așa de rea precum spunea Zayn.

        - Bine. spunem toata clasa.

        - Bravo copii, hai sa începem! Să nu vă plângeți dar azi vom face ceva greu! spune ea râzând.

        -Pe bune? Ceva greu? Ce înseamnă "ceva greu" la ea? o întreb șoptit pe Cleo.

        - Înseamnă! Ea preda lecții ca la facultate, mai mult vorbește.  Adică uitate în caietul meu și vezi ce am scris eu devans a început școala.

   M-am uitat în caietul ei, era adevărat ce zicea. Am văzut pe paginile alea doar 2-3 exerciții foarte grele însă foarte scurte . Cred ca mai greu e sa reții decât sa scrii la ora asta.

           -Da . Cred ca o sa mă obișnuiesc.  Mersi oricum Cleo. îi șoptesc eu .

       *    *    *

 

    A sunat clopoțelul . Of, Doamne as da orice doar sa nu mai fac mate cu domnișoara Lilia.

     

         - Bună!  Cum a fost "ora de cosmar" ? mă întreabă Zayn venind spre mine.

        - Tu Cum crezi ?? Ei bine a fost cea mai urâtă ora. Nu am putut tine pasul cu ea căci ea doar vorbea și nu apucam sa scriu.

        - Da . Eu am noroc ca am cel mai tare profesor de mate, domnul Dinu. Nu ne da teste des, avem note intre 7 si 10 la el , e pur și simplu cel mai tare.  spune el râzând.

       - Bine eu mă duc la fete ! Ce ora ai acum ? spun eu .

       - Am istorie . Hai dute la fete . Uite te așteaptă.  Pa. spune el grăbit.

      - Pa.

      *     *     *

       Marina's pov.

   Mă uitam la Zayn și la Jessica cât de frumoși sunt împreună,  dar ceva nu era bine. Harry stătea și se uita la ei foarte nervos . Eu, văzând ca niciunul din ei nu îl vedeau,  m-am dus spre Styles.

         - Ce faci Styles? Îi spionezi? îl întreb eu .

         - Depinde ce vrei sa spui prin "Spionaj" .

         - Pe bune Harry! De ce te comporți ca un copil ? Ei sunt împreună, nu vezi ? Nu mai poți avea o șansă doar dacă Jessicai i se întâmplă ceva nefericit cu Zayn. Nu îi mai spiona! îi zic eu uitandu-ma în ochii lui verzi nervoasa.

           - Știi ceva Marina?  Mai bine nu te baga! O iubesc pe Jessica și o sa fac orice sa fie a mea ! Acum te rog pleacă pana nu mă înfurii!

           - Bine, dar sa nu uiți ce ti-am spus ! îi spun eu bătându-l pe spate prietenește .

       Zayn's pov.

 

    Nu era bine cu Harry . Tot se uita după Jess și mă deranja foarte rău asta . Trebuia sa fac ceva !

 

  Hey ! Îmi cer scuze pentru capitolele astea mai scurte doar ca nu am timp. Acum e 01:00 noaptea și eu scriu în carte pentru voi să fac pe plac căci va iubesc . Ok?  Îmi cer scuze pentru greșelile de gramatica sau punctuație . Sunt obosita. O sa încerc sa postez mai mult (dacă am când și dacă nu sunt obosita) . Sper sa va placa ! Va pup !

  

      

DTS (Dragostea te schimba)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum