Horror story🛹
...........................تمامعمرمخانوادهام بهمگفتن در زیرزمین روباز نکنم اماخب من کنجکاوشدم و برخلافحرفشون عملکردم
اونچیزگرد درخشانتویآسمون چیه؟
چراانقدرچشمامواذیتمیکنه؟...........................
زنمبعداونشبی کتویمستی رانندگیکرد و با تصادف باعث کشتهشدن بچههامون شد هیچوقت نتونست خودشو ببخشه و خودشرو دار زد ...
خوشبختانه اون هیچوقت یادش نیومد ک اونشب من بودم کرانندگیمیکردم و وقتی بیهوش شد جاهامون رو عوضکردم !...........................
بعنوان برقکاربعضی مواقعمجبورم دیوار رو سوراخکنم تامتوجهبشم چیروباید تعمیرکنم ...
همهچی خوببود تااینک یهروز دیدم اونطرف دیوار یهچیزیداره منونگاه میکنه .!...........................
هرشب پسرم میاد تویتختم و درگوشم میگ : بابا منتختم روخیس کردم"
تقریبایه سال ازوقتی کتوی وانخفهاش کردممیگذره!...........................
بعدازسپری کردن ۲۰سال تویزندان به جرم ازار جنسی اونها بالاخره اعتراف کردن ک شهادت دروغ دادن و من آزاد شدم
وقتیاینبار دوباره باهمین شکایت برندادگاه عمرا حرفاشون رو باورکنن !...........................
با عذابوجدان غریبه روبهخونه راه دادم
در گوششگفتم "ببخشید" و بعدبیهوشش کردم و بدنش رو سمت پسرم بردم ک داشت از گشنگی میمرد...........................
ازاونجایی کانسانها تقریبا یکسوم زندگیشون رو خوابن از غولچراغجادو خواستم همه ی اون یکسوم رو پشتهم بخوابم تا بقیهی عمرم روبیدار باشم
اماوقتی بعداز یکروز از خواببیدار شدم وحشت کردم ..!...........................
هربار ک منو "مادربزرگ" صدا میزد خیلی ناراحت میشدم و باعث میشد احساس پیری بکنم
دخترم خیلی بابتش گریه میکنه ولی خوشحالم ک دوباره فقط "مادر" شدم...........................
بعد از اینک خبرکشته شدن دخترم رو بهم دادن
از خدا خواستم که اسمش رو روی بدن هرکسی ک اون رو کشته حک کنه تا قاتلش هیچوقت کاری ک کرده رو فراموش نکنه ...
زنم ک امروز به خونه اومد تتوی جدیدش رو بهم نشون داد اسم دخترمون بود !...........................
ووتوکامنت:))
ممنون بابت حمایتهاتون♡
همهیکامنتارومیخونموعاشقشونم*^*
ESTÁS LEYENDO
EveryThing(눈‸눈)
Terrorعکسها و داستانهایی ک پشم ب تنت نمیزاره استخونات هم باشون میریزن 🤤🔥 ی سر بزن :) ترجیحا شب بیا اینورا ** میخام با دوستای جدید اشنات کنم💀👻