Let's get married...

104 1 0
                                    

Αννα 

ΗΜΕΡΑ ΓΑΜΟΥ

Ξυπναω και εχω εναν ελαφρη πονοκεφαλο απο το bachelorette . Φυσικα και δεν υπια λογο της εγκημοσηνης και με τα κοριτσια το καναμε στο σπιτι , ο Ορεστης θα εμενε στης αδελφης του και εκει θα ετιμαζοταν , οποτε ειρθαν και χορεψαμε και διακσεδασαμε . Εχω κανονισει Μακιγιαζ και μαλια για ολους τους κοντινους μου , Η Γιοβη και η Στελλα θα μας παντρεψουν. 

   Κοιταω τον εαυτο μου στον καθρευτι και τα δακρυα χαρας αρχιζουν , δεν θελω να χαλασω το υπεροχο μακιγιαζ μου αλλα δεν μπορω να σταματισω , Η Μαρια η αδελφη του με περνει αγκαλια και η μαμα του κανει το ιδιο , οτι πιο κοντα εχω σε οικογενια . 

    Μπενω στο αμαξι για την εκλησια και η καρδια μου χτυπα γρυγορα , αγκαλιαζω την κοιλια μου και χαμογελαω. Ειμαι πολυ νευρικη αλλα εσθανομαι και κατι αλλο , δεν ξερω τι ειναι αυτο αλλα ξερω πως δεν εχει σχεση με τον γαμο μας αλλα το παραμεριζω στο πισω μερος του κεφαλιου μου.

  Φτανω στην εκλησια και ο Μπαμπας του Ορεστη με περιμενει να με περπατισει στην εκλησια , ανοιγει η πορτα και τον βλεπω , το προσοπο μου ποναει απο το ποσο χαμογελαω . Τραβιουνται οι φωτογραφιες και βγενω απο το αμαξι, κανω μερικα βηματα και ξαφνικα πεταγονατι 4 κουκουλοφορι και με αρπαζουν , ακουω την φωνη του Ορεστη και τον συναδελφον του αλλα δεν πτοει τους απαγωγεις μου . Με βαοζυν μεσα σε ενα μαυρο βαν και μου κλεινουν τα ματια και το στομα . Ο φοβος με εχει παραλισει αλλα προσπαθω να ειμαι ψυχρεμη , η παραμηκρη λεπτομερια ειναι συμαντικη οπος μου εχει μαθει ο Ορεστης .

  Με βγαζουν απο το βαν και με βαζουν σε καπιο κτυριο. Με δενουν σε μια καρεκλα και μου λινουν τα ματια και το στομα .Ο Δημητρης στεκετε απεναντι μου με ενα ανατριχιαστικο χαμογελο

- Σου ειπα πως ο Ορεστης δεν θα ειναι εδω να σωζει καθε φορα 

Η φωνη του ανατριχιαστικη 

- Τι θες 

- Τα λευτα του μπαμπα σου 

- Δεν εχω καμια σχεση με αυτον , Δεν εχω τα λευτα σας ΚΑΤΑΛΑΒΕ ΤΟ 

τσιριζω , οχι μονο ειναι ο διαδοχος του Eduardo , ειναι και πολυ βλακας 

- Δεν με ενδιαφερει , θα πλυρωσεις οπος και να εχει 

λεει και τραβαει οπλο , το αιμα μου παγωνει . Αυτο ειναι το τελος με εμενα σε μια αποθηκη και τον αντρα μου να με ψαχνει παντου . Κατευαζω το καιφαλι στην φουσκομενη μου κοιλια , μικρο μου δεν εμαθα ουτε το φυλο σου , δεν σε κρατησα , δεν θα δεις τον μπαμπα και την υπολιπη οικογενοια σου 

Έρωτας είσαι...Where stories live. Discover now