Mutlu olabilmek için bir hayvan hafızasına ihtiyacınız var bugünlerde...
Yumuşak bir adım attı.
Kendinden emin duruşuyla göklere kadar uzanan başıyla birlikte.
Tamamen kendisi hissediyordu şimdi.
İşte,şimdi kendini hak edilmiş ve kaderinde yazan zaferle bir olmuş biçimde hissediyordu.Kendinden emir bir şekilde gülümsedi.
Gözleri yine asilikle kavruluyordu.
Kendi içinde yanan ateşle başını arşa kaldırarak dik omuzlarla gülebilmenin verdiği o haklı gururla duyuyordu şimdi.
Vaat edilen şampiyonluk damarlarındaki her kan zerresinde akıyordu.
Doğuştan bir kazanan olmuştu Özden.Pahalı bir limuzinin içinde iki yol sunulmuştu.
Olduğu gibi hayatına ve özgürlüğüne koşmak.
Veya Teraryum'un bir parçası olmak.Dik başıyla gülümsemeyi sürdürdü Özden.
Yüzünü kaplayan gülümseme ile birlikte gamzelerini sergileyerek özenle,haklı bir heyecanla gülümsüyordu zira.Kameralar karşısında olmaya alışması gerekliydi bundan sonraki hayatında.
Öyle değil mi?"Işık Lütfen!"dedi kameramana yönetmen.
"Harika,üç...Iki ve bir. Motor.""Merhaba!"diye gürledi Özden altın gibi ışıldayan cildi ve üzerindeki keten gömlekle ayakları suyun içinde,bembeyaz kumlarla kaplı masmavi denizde yürürken.
"Dünyadaki cenneti yaşamak ister misiniz?"İki adım daha atıp dalgaların ayaklarını okşamasına izin verdi Özden.
Geniş bir gülüşle dalgalı kumrallarını savurdu.
"İşte,Teraryum'dan harika bir proje daha! Dünyada cenneti yaşamayı hak edenlerin projesi... Elysum!"Omuz üzerinden gülüp rüzgarla dalgalanan keten gömleği ile kameraya derin bir bakış atıp yeniden gülümsedi.
"Yeni bir hayatı hepimiz hak etmiyor muyuz? Öyleyse yalnızca 999 Coin ile Elysum dünyasına adım atmak istemez miydiniz!"Los Angeles evlerinden ve Malibu sahillerinden birebir taklit edilerek oluşturulan sanal gerçeklik hayatı gösterilirken Özden yeniden gülümsedi.
"Şehrin stresi ve hayatın yorgunluğunu atmak için bir telefon uzağınızda. Siz de şimdi peşin fiyatına 9 taksitle 999 Coin ile bir sanal gerçeklik gözlüğü edinin. Elysum ile Cenneti yaşayın!"Kamera kapandığında yönetmen ve set ekibi alkışladı Özden'i.
"Harikaydı,muhteşem!"Özden üzerine hırka öten asistan kıza baş selamı verirken eline kahvesini getiren yarışmadan tanıdığı diğer asistan oğlanın ikramını kabul etti.
"Tekrar almamıza gerek yok değil mi?"diye mırıldandı Özden."Hayır,her şey olması gerektiği gibi kusursuz !"
Elysum projesi sanal gerçeklik gözlüğü ile birebir gerçek bir sahil evi sunuyordu insanlara üstelik.
Teraryum Cennet Konutlarında yaşayamayan insanlar için gün sonunda stres atabilmek için yeterli olabilecek konforu ,birebir hissettirme hedefi vardı.
Yapmaları gereken tek şey sanal gerçeklik gözlüğü ile satın aldıkları dünyaya sahip olmak idi.
Ve bunu yaparken bu dünyada gerçek para ile itemler satın alabiliyorlardı.Gerçekte berbat ve yorucu bir işiniz mi vardı?
Hiç önemli değildi Elysum Evlerinde en kral suiti ya da arzu edilirse köy evini ,sahil kenarında dalgaları dinleyerek alabilirlerdi.
Ekstra ücret öderlerse !Berbat bir partner ile neden yaşasaydı ki insan?
Eğer Elysum ekstra coini satın alınırsa orada arzu ettiği partnere sahip olabilirlerdi.
Sıkıcı bir eğitim hayatından sonra gençler için bir çok eğlence ortamı da Elysum dünyasında sunuluyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Teraryum
RomanceTeraryum; genellikle cam ve plastik maddelerden imal edilen ve içinde sürüngenler, böcekler, bazı bitki türleri için kara ortamının taklit edildiği akvaryum benzeri tanklardır. Farklı ölçülerde içinde bulundurulacak canlıya göre dekore edilir. "Baya...