Aman Allahım bir günde iki bölüm jsisjwmzbzkwms üç olacak merak etmeyin.
Sezon bugün bitecek ve bir aylık bir araya gireceğiz. Ara zamanında kurguyu kafamda otutturup bölüm stoklayacağım ve ikinci sezonu haftada iki gün yb gelecek şekilde düzenli bir programa koyacağım.
2.Sezona girene kadar diğer anime ship kitabımı yayınlayabilirim, bilginize.
Khun X Baam olacak.
İsteyen bakabilir.
İyi okumalar.
İlk günlerde Naruto yemeğe bile gelmek istememiști.
Bir süre sonra aşağı inip herkesle birlikte yemek yemeye bașlamıștı.
Hizmetkârlar ve diğer aile üyeleri bunu yadırgasa da sessiz kalmayı tercih etmişlerdi.
Sasuke Uchiha'nın sözleri kanundu ve o ne derse o olurdu.
Zaman geçtikçe Sasuke Naruto'yu Hizmetkârlarla konuşurken ya da tvde film veya dizi izlerken yakalamaya bașlamıștı.
Naruto değişiyor ve vampirlerin varlığını kabul etmeye başlıyordu.
Lakin Sasuke'ye olan nefreti bir türlü değişmek bilmiyordu.
Bazen arkadaşlarını ve enstitüdeki aile yerine koyduğu kişileri özlüyordu. Böyle zamanlarda uzun uzun camdan dışarı bakmayı alışkanlık haline getirmişti.
"Bunu neden yaptın?" diye sormuştu bir keresinde Sasuke'ye.
"Seni seviyorum." diye cevap vermişti Sasuke. Konu orada kapanmıştı ve haftalarca konuşmamıșlardı.
Beslenme zamanları en kötü zamanlardı zira Sasuke ne zaman Naruto'ya dokunsa sarışın çocuk bariz bir şekilde irkikiyordu ve bu da Sasuke'nin canını inanılmaz yakıyordu.
Birbirleri hakkında çok şey öğrenmişlerdi. Sasuke Naruto'yu izleyerek öğrenmiști. Naruto ise Sasuke'yi dinleyerek.
Her gün saatlerce konuşuyordu gecenin yaratığı.
Eski hayatından bahsediyordu. Eski âșıklarından, klanından ve ailesinden konuşuyordu. Acelesi varmış gibiydi.
Sanki şimdi her şeyi anlatmazsa bir daha bunu yapmaya fırsat bulamayacaktı.
Naruto o zamanlar anlamalıydı.
Sasuke'nin ölümcül bir sır sakladığını.
Ama anlamadı.
Kendi duygularını gizlemeye çalışmakla o kadar meşguldü ki Sasuke'nin gittikçe incelen bedenini görmedi.
Ve bir gün Sasuke aniden bayılıp yatağa düştüğünde tüm dünyası kararmış gibi hissetti.
***
Sasuke ateşler içinde kalmayı beklemiyordu.Vampirler hasta olmazdı. Ama işte buradaydı. Beyaz bir yatakta hasta bir şekilde yatıyordu.
Tüm vücudu ağrıyordu ve doğru düzgün düşünemiyordu.
"O soktuğumun cadısını bulacağım." diye fısıldadı İtachi yanından ayrılmadan hemen önce.
Lanetin son evresine girmişti ve ölmesi an meselesiydi.
"Abin seni iyileştirecek ve yeni cellat sen olacaksın." dedi babası ziyaretine geldiğinde. Ona sinirlenmek için yeteri kadar enerjisi yoktu.
"Sakın korkma oğlum." diye mırıldandı annesi saçını okşayıp alnını öperken.
Ona korkmuyorum demek isterdi ama bunu yapamadı. Korkuyordu, hem de çok korkuyordu.
Yüzyıllarca yaşamıştı ama ölüm onu yine de korkutuyordu.
Onu görememek çok korkutucuydu. Üstelik yanına bile gelmemişti.
'Benden gerçekten de nefret ediyor.' diye düşündü acıyla.
Neden etmesindi ki? Sasuke bir parazit gibi insanların kanını içerek yaşayan bir canavardı. Sırf kendi bencilliği için Naruto'yu sevdiği herkesten koparıp evine getirmişti ve şimdi bunun bedelini ödüyordu.
Gecenin kör karanlığında acı içinde kıvranırken yumuşak ve sıcak parmakların tereddütlü okşayıșıyla birlikte gözlerini araladı.
Her yer puslu olmasına rağmen nerede olsa tanıyacağı güneşten daha parlak saçları seçebilmiști.
Sasuke bunun bir rüya olduğunu hemen anladı çünkü gerçek hayatta Naruto ona asla böyle bakmazdı.
Elleri asla onu böyle bir şefkatle okşamazdı.
Dudakları alnına değmezdi.
'Ne kadar da güzel bir rüya.' diye düşündü.
Belki de rüyanın güzelliğindendir bilinmez, acısı hafiflemiști. Bir süre sonra ise uykuya daldı.
Ertesi sabah uyandığında ağrıları geçmişti ama buna sevinememiști bile.
Çünkü Naruto yoktu.
Onu bırakıp gitmişti.
Geride kalbi kırık bir vampir bırakarak...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Uchiha'nın Şeytanları
FanfictionFull Anime Boys-3 Sasuke Uchiha için hayat her zaman kolay olmuştur. Abisi kadar olmasa da zeki ve yeteneklidir. Ailesi ülkenin en zenginlerindendir. Üstelik yaşlanma ve ölme korkusu olmayan bir vampirdir. Hayat onun için mükemmeldir. Ta ki bir gün...