Jos se afla trupul unei fete din a 11-a
.Eu si Lucy am tresarit.Cel mai probabil din cauza miini profesorului de Arte care ne alunga de linga fereastra.
Din acest motiv toti elevii au fost evacuati de urgenta.Dar desigur ca mai tirziu vor veni polititistii sa ne interogheze pe fiecare.Fara a avea de ales ne ducem acasa.Cind am iesit din scoala am vazut trupul neinsufletit si craniul zdobit.Lucy se agata de mine si incerca sa nu se uite.In drum spre casa am vazut cum masinele de politie se indreptau spre scoala la fel ca si Ambulanta.
Cind am ajuns la rascruce eu cu Lucy ne-am luat la revedere si fiecare ne-am dus pe drumul propriu.Imi micsorez pasul si incep sa ma gindesc ce s-ar fi putut intimpla.Picaturile de singe indica faptul ca fata ar fi incercat o sinucidere cu sens dublu(Pentru cei care nu inteleg este vorba despre cazul in care o persoana isi face taieturi pe corp si pe urma isi pune capat vietilor in alt mod, spre exemplu asfixiere sau aruncarea de la etaj) ca in cazul de fata. Dar cred ca e altceva la mijloc. E prea putin singe.Poate ca a fost drogata?Asta macar ar explica micile picaturi de singe.Dar este ceva ce mi-a atras atentia...Pe fereastra era o parte usor aburita pe care scriau patru initiale.A.W. si R.K.Sau poate a fost doar imaginatia mea ?
Era cit pe ce sa ajung acasa cind in spatele meu apare Lucy.
-Ce s-a intimplat ?
-Sora mai mare nu e acasa si eu mi-am uitat cheia in camera mea.Pot veni cu tine? Oricum nu cred ca voi rezista singura intr-o casa dupa ce am vazut azi. In plus mai este si Ucigasul in serie.
-Cred ca ai dreptate.Atunci hai acasa. Voi pregati ceva cald care sa iti ridice moralul.
Ajungem impreuna acasa si din instinct ma duc repede in camera mea. Ma uit de jur in prejur.Ceea ce imi atrage atentia a fost fereastra deschisa.Ce Straniu. Tin minte ca am inchis-o. Ma apropii si o inchid.Pun siguranta si ma cobor jos unde o gasesc pe Lucy pregatind canile si ceaiul.
-Esti prea rapida. Nu cred ca voi putea tine pasul cu tine.
In raspuns imi zimbeste. Ia cu grija ceainicul fierbinte si toarna in cani.Imi intinde cana si miros aburul cu aroma de melissa.
-Hai sus.
Da aprobator din cap si urcam treptele putin cam lunecoase.Ne punem canile pe noptierele de linga pat si ne aruncam in cersafurile moi si putin reci...
-Ce bine se simte. In sfirsit putin timp de ralaxare...
-Nu te grabi.
Aprind televizorul si observ noutatea despre cazul din scoala noastra.
-Reporterii au fost cam rapizi in cazul noastru.
-E ingrozitor ce s-a intimplat asatazi.Da putin mai tare
-"Astazi in scoala MStar s-a prdous o crima ingrozitoare.Victima de astazi este Caroline Gin.O tinara de 17 anii in timpul infloriiri sale spirituale a fost gasita moarta in aria vestica a scolii. Se considera ca cineva ar fi impus-o sa faca acel pas ingrozitor.Parintii devastati cauta vinovati printre profesori si elevii din clasa Carolinei. Mai multe informatii dupa ora 19:00"
-Fac caz de necaz. Inschimb nu cred ca parintii ar trebui chinuiti cu reporteri dupa acest incident.Daca as veni vreodata la putere as interzice reporterilor sa se bage direct in sufltele persoanelor traumate....
-Lucy.. Nu esti la judecata, in plus asta e treaba jurnalistilor, sa se bage in sufletele oamenilor.
-Dar totusi. Bietii parinti.
Iau leptopul de pe noptiera si il deschid, insa sunt socata sa vad un biletel de ecran. Smulg biletul si cu o rapiditate neomeneasca fug in baie si inchid usa in urma mea.Mina dreapta imi tremura putin la gindul nebun care imi veni in minte.Nu poate fi adevarat.
CITEȘTI
Horror in viziunea mea
Mystery / ThrillerHorror in viziunea mea- cartea care va descoperi trecutul dureros si viitorul imprevizibil al celor doua prietene. Vor reusi cele doua sa descopera cine se joaca cu destinele lor? Ramineti alaturi pentru mai Multe Detalii din cazul care a pus pe jar...