Capitol Nouasprezece

23 5 0
                                    

Vad numarul .........Lui

Rodrighez se uita la numar si ma intreaba:

-Cine este ?

Ma uit rugator la Lucy.Ea intelege si spune rapid:

-Nu se poate !!

-Ba uite ca da.

Ma indepartez putin de  grup si raspund:

-Ce..?

-A fost odata ca niciodata trei purcelusi.Toti trei erau foarte draguri si se intelegeau foarte bine.Uite numai ca intr-o zi cei trei frati s-au certat si au decis sa se desparta.Unul s-a dus in padure,altul la sat si celalalt s-a dus la oras.

Linia s-a intrerupt.

 Ma uit Buimaca la telefonul negru.Rodrighez vine linga mine si ma intreaba intrigat:

-Deci???Cine a fost?

Lucy vine linga mine.

-Ce a spus??

-Mi-a dat un indiciu unde sunt ascunsi copii.

-Cine??!!

-El,Domnule Rodrighez.Cel care imi face viata un cosmar.

-Dar cine este El ??

-Un nemernic care se joaca cu viata oamenilor.El este acela carea omorit fata di a 8-a,cel care a dat flacari casei lui Lucy,care l-a omorit pe Victor si cel care aomorit profesorul nostru de geografie!!

-De ce mi-ati ascuns toate astea??

-Nu stiu?/Lucy de ce am ascuns toate aceste indicii?

Matu spuse linistit:

-Va amenintat asa-i?

-Si te asigur Domnule ofiter ca si acum ne spioneaza si ne asculta convorbirile.Credeti ca am ascuns toate astea pentru ca nu doresc sa se aflefaptasul??Nici Lucy nu stia pina nu demult.Dar stii de ce?Pentru ca nu am dorit sa fie implicata in toata chestia sata re hata,dar uite unde am ajuns.Sa spun unui asa zis politist toate cele mai importante indicii.Si te mai si supra numesti politist.

-Eu..

-Tu!

Ma intorc si plec inervatade la locul crimei.Ma gindeam la ce a spus El ,dar nu imi vinea in minte unde ar trebui sa caut mai intii.

-Ai fost cam aspra cu el.

-Nu imi pasa Lucy.

-Deci?Este adevarat ca ai dorit pur si simplu sa ma aperi?

-Normal ca da.Totusi tu esti cea mai buna prietena a mea.

-Layla??

-Da Domnule Rodrighez??

-Imi pare rau pentru insistenta mea nesabuita.Nu am dorit ca totul sa ia asa o intorsatura,doar stiti cit stres este la lucru si inca plus stiind ca si vietile voastre sunt in pericol.

-Va multumesc mult pentru sustinere.

-Si inca un lucru...As putea sa aflu despre ce au fost toate conversatiile cu Misterosul Z ??

-De ce Z ??

-X-i Sunt prea multi !

-Bine atunci.Va voi povesti totul la o cana de cafea.

Mergeam incet.Linistea dintre noi era apasatoare.Matu a spus pasiva:

-Biata ta casa Layla.

-Stiu.Uite de ce mergem acasa.Vreau sa savurez mirosul si gustul crimei.Astfel ma voi simti mai in largul meu.

Am observat ca toti s-au departat de mine cu doi pasi.Am inceput a ride

-Ah Layla am uitat sa spun ceva important!!

-Ce anume Lucy??

-Peste o saptamina Vanessa v-a fi externata!!

-Asta inseamna ca v-a trebui sa ma bucur repede de locul crimei.

Cind am ajuns acasa politistii erau plecati.Am intrat incet in casa tacuta.In aer se putea simti un iz de Carne stricata.Ma treceu fiorii de placere.

-Eu ma duc sa prepar niste cafea.Lucy vrei sa ma ajuti.

-Desigur.

-Ah si da Layla!!

-Ce??

-Sa nu cumva sa incepi fara mine!!

-Bine,Bine

-Domnule Rodrighez va rog sa va faceti comod in living.Eu acus ma voi intoarce.Ma duc sa verific camera parintilor.

Stateam cu fata la usa Alba care ma despartea de ei.

Cind am intrat Totul era la locul lui.M-am simtit mai linistit.Cind m-am dus la mine in camera totul era dezordonat.Ma asteptasem la asta..Imi vad leptopul aruncat pe jos.Il ridic incet.Gasesc ceva Lipit de ecranul Laptopului.



Pe el era scris.........................

  



                                                                                  CONTINUARE....................

Horror in viziunea meaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum