-Sa traiti !!!
Ma intorc cpre Matu Lucy si Rodrughez si rinjesc.Trec pe linga ei si ma duc spre bucatarie.Cind dau sa deschid usa Matu ma apuca de umar si ma intoarce brusc spre ea.
-Ce naiba a fost asta ???
Tonul ei parea enervat.Deci a venit timpul pentru batere de joc!!
-Am pus pariu cu baietii de la sectie ca eu voi fi prima care rezolva cazul nu Rodrighez.Si deci am cistigat o suma frumusica !!
Rodrighez vine linga Matu si din nou ma apuca de umar si ma intoarce spre el.
-Ai pariat pe un caz in care erau implicati copi??
-Da !!
Si Lucy vine linga mine si ma inctoarce spre ea.
-Cit ai citigat??
-Secret!
Vad cum toti se uita straniu la Lucy si pe urma la mine.Matu si Rodrighez isi scutura capetele si se uita la mine.
-Cum ti-ai dat seama ca e unchiul tau??
-Hiadeti mai bine sa ne asezam,deaorece acesta poveste este destul de lunga !!
Dupa doua minute de liniste.
-Cea ce vreau sa va spun este ca nu chiar din prima mi-am dat seama de acea ca unchiul meu este ucigasul.Totul a inceput cind am vazut medalionul la Victor si pe urma umbra din casa lui Cleo.
-Dar cum???
Rodrighez se uita stupefiat la mine.Am zimbit putin
-Cu o sptamina de a muri tata mi-a spus toata poveste cu familia lui si am mai aflat ca, copii cei trei sunt de la tata,nu de la profesorul de Geografie.
Lucy a cascat o gura mai mare ca usa de la intrare.
-Da stiu foarte socant.Ma bucur totusi ca am reusit sa rezolv cazut asta asa repede.AA.Apropo,James nu mai vreau sa lucrez ca politista,e prea banal.Ah era cit pe ce sa uit.Cel mai mare baiat poate sa aiba o contuzie,cred.
Toti trei spun in cor:
-Ce naibii tocmai s-a intimplat ????
Eu spun iritata.
-Am prins criminalul in serie!!
Toti par surprinsi.Ma uit mai bine la usa din living cind vad cum cineva se aseaza pe canapea.Imi ridic o sprinceana si ofetz inervata.Merg linistita pina la canape fara sa fiu auzit,ma apropii de urechea acelei persoane si tip din toate puterile:
-Ce dracu faci naibii aicii ????!!!!!
Sare speriat de pe canapea si se uita stupefiat la mine.
-Parca trebuia sa fii in mormint alaturi de mama sau iar incerci sa ma omori,haa ???Tata!!
Se uita la mine foarte miondru.
-Semeni fix ca ea Lay!!Si inca ceva important.
-Ce??
-Esti pedepsita pe o saptamina pentru cuvinte necenzurate.
Din spatele meu se putea auzi un tipa de spaima si o pocnitura.
-Do-o-o-o-o-mnule??
O vad pe matu cum a izbit bumnul de perete!
-Tu ce mama dracului faci aici.Tu idiotenie putezita si siciitoare??
-Si mie imi pare bine sa va revad .
Avea un zimbet larg pe fata.Imi dau ochii peste cap si ma intorc spre multimea nedumerita.
-Si inca ceva important.Tata nu e mort.
Rodrighez pare speriat.
-Da stiu,socant.
Simt cum mina lui se pune pe umarul meu.
-Cum ai trait cu toti ei la olalta??
Ii dau cu cotul in burta si vad cu scuipa singe.
-Dar eu cum am putu trai fara sa te vad??Stupida intrebare,nu crezi??
-Pai da.
Dupa citeva explicatii legate de tata si dpa citeva incercari de a o linisti pe Matu stau alaturi de toti pe canapea si discutam despre tot haosul din viata mea.
Tot ce pot spune este ca viata mea va fi un film de groaza alturi de toti !! Mai alec ca va trebui sa am grija de toti trei !!
Uite si cel mai banal sfrisit din intreaga lume.Acesta este finalul cartii.
In primul rid am dorit sa multumesc mie ca am reusit sa termina prima mea carte care dupa mine este un esect total,dar merge pentru o incepatoare.
Bun!!Am dorit sa multumesc tuturor pentru voturi si pentru acea ca mi-ati citi cartea.
Poate voi face si o continuare,voi ce credeti??
Scrieti va rog un comentariu cu pareri despre carti si vreau si niste critici!!
CITEȘTI
Horror in viziunea mea
Mystery / ThrillerHorror in viziunea mea- cartea care va descoperi trecutul dureros si viitorul imprevizibil al celor doua prietene. Vor reusi cele doua sa descopera cine se joaca cu destinele lor? Ramineti alaturi pentru mai Multe Detalii din cazul care a pus pe jar...