Cpitolul noua

44 7 0
                                    

Afara se vedea casa lui Lucy in flacari.Le-am vazut pe Lucy si Vanessa cum se uitau pe fereastra cu lacrimi in ochi.M-am dus linga ele si le-am imbratisat.As fi dorit sa spun ceva,dar linistea ne-a cuprins pe toate trei.

Dimineata nu a sunat alarma.Nici la surori.Eu le-am stins.

Am iesit afara sa ma plimb putin pe strazile ingindurate ale Manhattenului.Am trecut pe linga casa celei mai bune prietene ale mele.Totul era negru si tris.Mici picaturi de ploaie au inceput a plinge alaturi de mine.El ma avertizat dar eu nu am dorti sa-l ascult.

-Gata!Eu Layla Jones Te provoc la un duel pe viata si moarte doar intre noi doi.Iti jur ca tot ce sa intimplat pina acum,totul va fi razbunat.Nu ma voi opri nici daca va trebui sa stai in calea mea.Iti jur ca eu te voi omori cu propriile mele miini.

Atunci am inceput a plinge.Simteam cum o durere ma apasa pe inima.Am cazut in genunchi.Am tipat din toate puterile.Plimbarea spre casa a fost lunga.

 Cind intru o vad pe Lucy cum imi pregatea micul  dejun.Ea spune:

-'Neata,Doamna Detectiv!

In vocea ei se putea simti durerea cu care a spus aceasta fraza.

-'Neata ,Miss Broadway.Trebuie sa discut cu tine.

-'Lasama sa spun eu mai inti.Cineva ma avertizat la telefon ca ....

Dar in acel moment a fost intrerupta.Cineva ma suna pe celular

Acel cineva era.....

                                                      Continuare............................

Horror in viziunea meaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum