Capitolul trei

98 7 0
                                    

Cind am deschid link-ul am vazut fata unui barbat necunoscut.

In descriere scria ca in ciuda faptului ca era un chirug de elita a fost pus in inchisoarea cu regim de gradul intii.

-Si-a omorit toti cei 45 de pacienti printre care 13 erau inca minori. Ii omora in timpul operatiilor facute de el. Asistentii nici nu-si dadeau seama. Cit de subtil tebuie sa fii?

- In biografie scrie ca mama sa a fost omorita brutal in fata lui de catre trei dementi scapati din spitalul altura casei. Tatal sau dupa acest caz se dezise de el si astfel a ajuns in orfelinat unde situatia s-a inrautatit Considerabil.

Eu si Lucy lasam ca tacerea sa-si faca aparitia in incapere. Lucy inghiti in sec si isi inchise ochii pentru o clipa.

-Dupa ce unul din cazurile de omor al pacientilor a fost esuat a fost pus sub observare de catre judecator.Deabia dupa citiva ani a fost pus la un spital pentru dementi cind in camera sa au fost gasite capetele deja aproape uscate ale pacientilor sai. Insa asta nu a ajutat. Comportamentul sau a devenit agresiv si complet irational.Isi amentinta colegii de camera, pina intr-o zi  in fata camerii a fost gasit trupul neinsufletit alunuiadin colegii sai de camera. El insa dormea linistit cu capul  atirnat de podul camerii...

Gitul meu se uscase considerabil in timpul discursului.

-Dupa spusele sale capul colegului sau era perfect ca sa-i aduca noroc ca sa iasa din inchisoare. Insa nu a mai avut timp la dispozitie. In urmatoarele ore a fost pus pe scaunul de executie. Insa ceva nu a decurs comform regulilor si Webb a suferit complet inainte de moarte.Din spusele executantilor buretele era aproape uscat in ciuda faptului ca a fost deabia pus pe capul sau...

Ma las pe pat la propriu extenuata si prea socata de cele citite. Lucy nu demonstra nici o emotie cu exceptia dezgustului si cred ca a satisfactie.

-Stiu la ce te gindesti Lu, dar chiar si unul ca el nu a meritat o astfel de moarte.

- Daca spui tu. 

Deabia atunci imi aduc aminte de initialele pe care le-am observat fereastra din clasa.

A.L. de la Albert Webb, dar R.K. de la ce ar putea fi ? Si de ce l-ar imita chiar pe Webb Sunt multi criminali buni ! Ce ar putea insemna asta ?

Sunt trezita la realitate de catre sonerie. Imi scutur capul si ma grabesc la primul etaj.In urma mea Lucy isi duce cana la bucatarie. Deschid usa si in fata mea apre un ofiter de politie si ajutorul sau. Cel mai probabil novicel.

-Sunt Ofiterul Cooper si el este asistentul meu Wood. As dori sa ..

-Sa ne interogati. Stiu si singura.

Cooper se incrunta si intra in camera cu Wood in urma lui. Ii fac semn lui Lucy sa audca niste pahare cu apa. Eu ma duc in living unde ofiterii erau deja asezati comozi pe canpea.

-Cu ce va putem ajuta mai concret. Din spusele unuia dintre martori va aflati la locul crimei cu doar citeva minute dupa descoperirea trupului.

Lucy aduce paharele cu apa si amindoi dadura multumiti din cap.

-Ne aflam acolo, deoarece am auzit un tipat ingrozitor venit din clasa. Am fi chemat un profesor desigura, dar nu am fi dorit sa riscam deci am intrat direct in...

Capcana...

Ma intorc cu spatele la cei trei si lovesc puternic peretele. Poza cu tata si mama se rasturna. Se pare Lucy isi dadu seama la ce ma gindeam in momentul acela.

-Asta inseamna ca...

Soapta ei ma facu sa simt un fior pe sira spinari.

-Ce s-a intimplat?

Horror in viziunea meaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum