Iau fotografia din mina lui Lucy si ma uit atenta la ea.
Victor Webb un brunet cu ochii caprui si plini de speranta. Putin cite putin imi aduc aminte de el. Cindva prieteneam cu el. Insa ceva s-a schimbat. Sau poate spus cineva l-a schimbat. Trecutul sau nu e chiar atit de colorat.Din cauza finantelor mici in familie, mama sa l-a dat la orfelinat cind avea doar 5 ani. De atunci ingrijitorii din orfelinate au spus ca a devenit agresiv si ii batea pe majoritatea copiilor mai mici ca el.Se spune ca ii agresa, deoarece el insusi era agresat de copii mai mari. Deci e un mic paradox in care a ramas bolcat.
Insa o femeie care nu putea avea copii la infiat cind avea 8 ani. Acesta insa a refuzat sa se duca cu ea, dar a fost sedat si obligat sa se duca. Cind s-a trezit in noua lui camera a inceput sa tipe si arunce totul din jurul. Din camera sa nu a mai ramas nimic. Femeia a ramas socata de cele intimplate si peste un an a incercat sa-l duca inapoi insa nu l-au mai primit. In anii urmatori a cautat alt orfelinat in care sa-l trimita insa nu a gasit.
In tot acest timp chiar daca avea doar 14 a inceput sa faca trafic de droguri prin scoala si prin aria alaturata casei sale. A fost arestat de citeva ori pentru furt si din cauza unor batai pina la singe si fracturi ale oaselor. Insa mereu scapa de inchisoare, deoarece era minor.
Insa la virsta de 16 ani i s-a intimplat ceva ingrozitor.Cineva din banda sa a pus asupra lui o crima ingozitoare. Dupa un an de chinuri pe la curti de judecata a reusit sa scape, insa mama sa adoptiva s-a schimbat complet. A incsa fie agresat si acasa. Citeodata vinea cu vinatai si chiar rani adinci la scoala. Insa in cele mai dese cazuri nu venea deloc la scoala.
In ultimul an a incercat sa se schimbe insa nu a reusit din cauza agresarilor din scoala. Nimeni nu incerca sa-l ajute sau macar sa-l inteleaga.
Eu insa nu am facut parte din acest grup de elevi. Pentru jumatate de an chiar am prietenit cu el. Pot sa va spun ca nu e un baiat chiar asa de rau. Toti il judecau gresit. Ceva insa s-a intimplat. A incercat sa ma faca sa ma departez de el, dar nu a reusit. Am incercat sa-l ajut chiar si cu banii.
Pe urma a disparut pe tot parcursul semestrului al doi-lea.
Cind revenit a devenit de nerecunoscut... De atunci m-am departat si eu de el. Mi-am dat seama ca nu il voi putea ajuta daca el nu isi doreste asta.
-Lucy cred ca ar trebui sa ne ducem putin la Victor in vizita.
Lucy incepu sa tuseasca frenetic din cauza ca se inecase cu aer...
-Ti-ai pierdut mintile? Nu ma vei vedea nici moarta sa ma duc la Webb acasa din nou.
-Din nou?
Ramin nedumerita pentru citeva secunde.
- In generala m-a invitat la el acasa pentru un proiect. Cliseic. Stiu. Cind am ajuns acolo mama lui a inceput sa se uite la mine ca la o drogata. Tot ce mi-a spus Victor a fost, citez " Ce straniu, e intr-o dispozitie buna " Nici nu iti inchipui ce fiori puternici m-au trecut prin corp. Am stat desigur si am facut proiectul doar pina la jumatate, dar am incetat cind a primit un mesaj pe telefon. Am putut sa vad ca era de rau. In urmatoarea secunda s-a uitat la mine oarecum compatimitor. Si urmatoarele cuvinte m-au pus pe ginduri.
-Ce ti-a spus ?
- Nu vreau sa-ti spun.
-De ce ?
-Pentru ca trebuia sa-ti spun asta mai devreme. Eu insa m-am speriat prea tare dupa cazul din seara aceea..
Incerc sa-mi dau seama despre ce vorbeste si nu reusesc. Lucy a fost in pericol ?
- Continua te rog. Vreau citeva amanunte.
-Deci dupa acel mesaj mi-a spus "Spunei Laylei ca imi pare rau pentru tot." Pe urma s-a ridicat brusc si mi-a spus cu o voce stranie sa ies cit mai repede din casa si sa vin la tine si sa uit de el. Am incercat sa sa-l intreb despre ce era vorba insa doar mi-a facut semn sa tac si m-a condus spre usa. Atunci am ramas putin socata sa vad ca mama Lui zimbea in timp ce mingiia o fotografie. Si nu, nu am putut sa vad cine era in poza.Cind am iesit din casa mi-a trinti usa in nas... Pe urma am mers la pas grabit mai intii acasa la mine. Dupa ce mi-am luat cele necesare am mers spre casa ta. Nu stiu daca iti aduci aminte cind cineva suna la sonerie si bateau puternic in usa...
Atunci mi-am adus aminte de tot. Acea noapte nenorocita.
-Deci cind am vazut tipii aceia nu am stiu ce sa fac. M-am ascuns dupa un copac. Un act de lasitate, dar alt ceva nu puteam sa fac. M-am gindit pentru un moment sa sun la politie insa totul s-a dus pe apa simbetei cind usa a fost distrusa si nemernici aceia au intrat in casa...
Inghit in sec cind imi aduc aminte ca am fost batuta mar, dar nu tin minte totul. Cred ca am lesinat dupa o lovitura in cap...
-In acel moment telefonul meu era gata sa formeze numarul de telefon cind insa m-am oprit. Am vazut pe cineva cuma intrat in fuga in casa.In urmatoarea minuta s-au auzit citeva tipete de durere si injuraturi.Tipii de mai devreme au iesit speriati din casa. Dar cealata penrsoana inca era inauntru. Cred ca din cauza adrenalinei mi-am facut curaj si im intrat inuntru. Prima data te-am vazut pe tine cum stateai lesinata in living. Dintr-un pas am ajuns la tine si te-am luat in brate. Am simtit privirea tipului, dar nu am reactionat. Cind era sa iasa din casa i-am multumit cu lacrimi in ochi. Cred ca ramase putin socat, deoarece se puteam auzi bataile inimii sale. Acum cred ca trebuie sa-ti dai si singura seama ce liniste se afla intre noi. Pe urma a plecat, iar eu am chemat politia si o ambulanta.
-Lucy..
-Scuza-ma, dar nu stiam cum sa-ti spun asta.
-Lucy... Mersi.
Insa ii dau un bobirnac in frunte.
-Au...
-Asta a fost pentru timpul trecut.
-Deci spui ca nu ai vazut cine era?
-Nu.
-Eu insa l-am vazut.
-Poftim ?
Lucy se uita socata la mine.
-Acum hai la Webb. Mai bine nu piredem vremea.
- Stai, adica. Ok. Nu e deloc straniu. Dar chiar nu vreau sa merg acolo.
-Nu imi pasa. Ne pornim chiar acum.
O iau pe Lucy de mina si cobor scarile tragind-o dupa mine.
-Nu...
-Iti dau bilete la Calvin Harris...
Se opreste si si mijeste ochii.
-Sa fie trei. Mai este o persoana la fel de fana ca mine.
Expir exasperata si ne pornim in ciuda faptului ca e deja aproape 18:00
Intr-o singura zi s-au intimplat atit de multe. Insa trebuie sa-i punem capat. Pina la casa lui Victor ne-au trebuit doar 20 de minute. Insa ceva nu e in regula e prea liniste. Ca deobicei se aud tipete, injuraturi si obiecte care se sparg. Acum insa este liniste mortala. Tot ce se aude sunt latratele cinelui lui Webb, Rocky.Acesta se afla in spatele casei. Lucy se uita putin speriata mine, eu insa ii fac semn sa stea aici.
Ma duc cu pasi lenti. Insa ma opresc cind simt un miros ingrozitor. Urmatorul lucru care il vad imi face stomacul sa se stringa....
Continuare.....
CITEȘTI
Horror in viziunea mea
Mystery / ThrillerHorror in viziunea mea- cartea care va descoperi trecutul dureros si viitorul imprevizibil al celor doua prietene. Vor reusi cele doua sa descopera cine se joaca cu destinele lor? Ramineti alaturi pentru mai Multe Detalii din cazul care a pus pe jar...