P.S Ascultati cintecul,va face totul mai interesant.
Deodata televizorul se aprinde si pe ecran apare.................Un barbat cu masca.
Eu si Lucy am spus in cor:
-Cind naibii??
Se poate auzi un ris nebun.
-Se pare ca fetilele noastre au crescut mari !!
Eu spun ititata:
-La tine se pare ca a crescut altceva.
-Se pare ca si vocabularul tot s-a marit.
-Spune El....
Cind ma uit prin jur il vad pe Rodrighez cum se uita spre matu.In urmatoarea secunda ma uit spre Matu cum stringea in mina un cutitas foarte ascutit si frumos.
-Apropo Draga nu te mai holba la Matusa ta enervant.
Imi dau ochii peste cap.
-As vrea sa te intreb ceva Domnule.
-Ce anume?
Vocea ii parea intrigata
-Cind ai reusit sa pui camerele alea in casa.Mai ales acelea de la baie.
-Poftim??
S-a dat de jol.
-Credeai ca nu am sa observ ca ceva lumineaza destul de inrevant pe acolo??
-Eu nu ....
-Ce idot esti Scumpule.
Simt cum toti isi intorc privirile spre mine.Incep sa rid.
-Joci dur Layla.
-Spune si tu un nume sau ceva ca El este deja prea demodat.
Il aud cum ride cea ce inseamna ca planul meu merge bine.
-Imi poti spune RoyallKiller
-Chiar asa esti de imporata esti??
-De ai stii ce trcut am avut nu ai mai spune asta.
-Da sa ghicesc.Ai fost cel mai mic din familie si nimeni nu iti atragea atit de multa atentie.Aveai trei frati mai mari si ei se cimporatau cu tine extrem de mizerabil.Te considerau o cirpa bine numai de folosit.Parinti chiar daca erau saraci faceau tot posibilul sa schimbe asta,dar nu o besrvau ca faceau mai rau.Intr-o zi unul din fratii tai a murit atunci cind isi cerea scuze.Cel mai probabil de infarct.Toti din familie au inceput sa te urasca.Dupa ceva timp mama ta moare de frig in patul in care dormea.
Tatal a inceput sa bea si sa devina agresit.Odata ti-a omorit un frate cu o sticla care i-a fost aruncata in cap.Ramas numai tu si fratele cel mai mare. Ati decis sa fugiti de acasa.
Corect pina cind???
In vocea mea rasuna triumf.
-De un.....
-In ziua in care ati dorit sa fugiti tatal vostru a murit din cauza bauturii cea ce va facut planul numai bine de pus in aplicare.Ati reusit sa fugiti de acolo cu fratele mai mare.Peste un ati ajuns la orfelinat.
Acolo ati fost despartiti,deoarece pe fratele tau a fost adoptat iar tu nu.Adica daca dorea fratele mai mare te putea lua cu tine,dar nu a facut-o.Ai ramasa acolo pina ai implinit vreo 17 ani pe urma orfelinatul a ars si tu ai fugit in lume.Peste citiva ani ai aflat de fratele tau care era deja casatorit si avea o familie.Atunci ai dorit sa te razbuni pentru tot ce ti-a facut.
-Taci!!Nu ai de unde sa stii toate astea.
Am inceput sa rid isteric.
-Mereu ai incercat sa-ti omori fratele,iar atunci cind ai facut-o ai dat gres.Cineva te-a vazut nu-i asa??Ai inceput sa-l urmaresti si sa il ameninti pina in acea zi in care nu te-ai mai putu tine dupa el si la-i impuscat,dar si aici ai facut o gresea RoyallKiller.Ai scapat pandantivul linga trup.
Peste vre-o citeva zile bune de urmarit si distracti pe seama meaAi dat de Ea.Era asa firava,dar cind ai aflata ca stie ce ai facut ai omotir-o.
-Taci!!!!
Ca sa ma poti scoate si pe mine din birlog ai decis sa joci dur.Ai cauta o posibilitate foarte buna si ai gasit familia celor trei prcelusi.Iti placea joaca de-a vati ascunselea.Ai inceracat sa ne duci in euoare cu asa zisele ascunzatori nu-i asa??
-Termina!!
Vocea lui era iritata.Am inceput sa rinjesc in fata ecranului.
-Ai facut tot posibilul sa nu aflu de cele intimplate.Sti de ce??Pentru ca stiai de la bun inceput ca te cunosc....
-Taci,TACI,TACI.Esti inasi dracu Layla.
Ma ridic in picioare si Spun:
-Stiu.
Inep sa rid si peste un minut ma uit in jur.
Toti se uiatu la mine.Lucy statea cu minile la gura.
-Mai ieste ceva ce trebuie sa-ti spun.
-Ce?????
Vocea ii tremura.
-Nu ai facut bine aleginduti Numele RoyallKiller.
-De ce??
-Este deja prea usor sa stiu cine esti.
-P-P-Poftim.?????!!!!
-impare rau,dar jocul s-a terminat UNCHIULE RICHEART.
A inceput sa strige isteric.
-Te voi omori Layla!!Te voi...
Se auzi o imuscatura,doua
Toti din camera au tresarit si au venit linga mine.Eu spun satisfacuta:
-Bine lucrat Scumpilor.
Din televizor s-a putu auzi doar un:
-Sa traiti.
Continuare...................................
In curind voi termina acesta carte deci bucurativa de ea cit mai este.
Imi cer scuze pentru eventualelee greseli !
Cel din imagine ste Unchiul Richeart.
CITEȘTI
Horror in viziunea mea
Mistério / SuspenseHorror in viziunea mea- cartea care va descoperi trecutul dureros si viitorul imprevizibil al celor doua prietene. Vor reusi cele doua sa descopera cine se joaca cu destinele lor? Ramineti alaturi pentru mai Multe Detalii din cazul care a pus pe jar...