Mi se maresc ochii cind vad cum Rocky degusta o mina omeneasca. Stomacul meu era cit pe ce sa nu reziste, insa reusesc sa ma iau in miini.
Inghit in sec si imi fac curajul sa ma uit mai aproape. Vad trupul mamei adoptive taiat in mai multe parti. Cred ca sta de ceva timp acolo. E intre veranda si gradina. Am impresia ca Rocky doar era infometat si nu s-a mai gindit ca este stapina lui.
Fluier odata si vine la mine grabit. Da din coada ceea ce inseamna ca m-a recunoscut. Botul ii era plin de singe. Insa ceea ce imi atrage atentia este zgarda sa. Nenorocitul acela.
Scot cu grija biletelui fara sa ma ating de suprafata metalica ca sa nu las amprente.. Desfac cu grija biletul putin murdar de singe.
" Deci a trecut in sfirsit o saptamina de la aceasta eliberare spirituala.Cum crezi Cine a avut mai mult de cistigat din moartea ei? Care din cele doua bestii ? Dar nu uita ca bestiile nu au fost mereu asa.Cineva le-a schimbat soarta si tot cineva le-a distrus viata.. Oare cum se poate sfirsi aceasta incercare.. R.K."
Botesc hirtia si o pun in buzunar... Imi plec capul incerc sa-mi abtin nervii.
-Layla..
-Nu, Lucy nu veni..
Nu reusesc sa o opresc la timp, deoarece ii aud un tipat terifiat.
-Layla... E.. Mina.... Singe.
Rocky se ascunse undeva dupa casa. Insa lasa mina ei la vederea. Lucy pali si ochii i se dadura peste cap. Lesinase...
Imi dau ochii peste cap si ma duc la ea.
-De ce nu ma asculti niciodata.
Iau telefonul ei si formez numarul politie.
-Buna ziua. Ati sunat la 101. Ce s-a intimplat.
-Am gasit un cadavru in casa familiei Webb de pe strada GingerFall 34
-Ramineti pe loc intariri au fost trimise imediat catre Dumneavoastra.As dori sa va identificati.
-Layla Jhons Studenta al Liceului MStar 18 ani ultimul an de gimnaziu. Puteti intreba de Ofiterii Cooper si Wood. Astazi am fost interogate in privinta cazului Carolinei....
-Mai este cineva cu Dumneavoastra.
-Da. O cunoscuta, insa este inconstienta din cauza ca a vazut o parte a cadavrului.
-As dori sa vorbiti cu mine, pina ajung intaririle.
-Nu e necesar, dar daca asta e ceea ce necesita munca dumneavoastra, atunci bine.
-Se pare ca esti o persoana matura, in ciuda virstei fragede.
-Multi imi spun asta...
Ma pun linga Lucy si ii pun capul la mine in poala.
- Cum ai reactionat cind ai..
-Destul de linistit spre marea mea mirare. Credeam ca voi deveni isterica, dar se pare ca sunt o ciudata.
-Vorbesti cu o fata care asculta aproape in fiecare zi cazuri ingrozitoare, insa ii place singele si filmele horror.
Incep sa rid infundat. Nici nu imi vine sa cred ca duc o astfel de discutie.
-Pentru o clipa mi s-a parut ca situatia mea e luat dintr-un film vechi si paradoxal in care eroina principala descopera trupul sotului sau spinzurat in pod...
De pe partea cealata parte a telefonului se aude un ris puternic.
- Ador genul acela de filme. Mereu gasesti ceva interesant la ele.
CITEȘTI
Horror in viziunea mea
Misterio / SuspensoHorror in viziunea mea- cartea care va descoperi trecutul dureros si viitorul imprevizibil al celor doua prietene. Vor reusi cele doua sa descopera cine se joaca cu destinele lor? Ramineti alaturi pentru mai Multe Detalii din cazul care a pus pe jar...