-El nu ar fi putu face asta ,deoarece .......Avea piciorul in gips de la cazatura de pe scari.
-Bine.Sa nu crezi ca nu vom verifica cea ce ai spus.A mai vazut cineva cum a cazut???
Lucy a spus:
-Cam toata scoala.Cineva a postat asta si pe you tube.
Politistul a spus:
-Sunteti libere.
Atunci eu si Lucy am plecat ingindurate.Lucy a spus
-Layla cum crezi am fi putut afla ceva despre familia lui daca ar fi fost in viata???
-Cu siguranta.Inseamna ca cineva ne pune bete in roate in a gasi UCIGASUL in Serie.
Amindoua ne-am despratit si ne-am dus pe la casele noastre.Pe Lucy o astepta Sora mai mare,pe mine nimeni.Parintii mei murisera in accident rutier venind spre casa.Si acum ma gindesc cum ar fi fost daca nu ar fi mers la servici.Tata a visat ce li se intimplasera,dar mama a spus ca este stupid.
A sosit ora de culcare.Ma bag in pat si incerc sa adorm .Nu pot.Deodat aud cum cineva ma suna pe celular.Era un numar necunoscut.Raspund
-Alo??Cine es.....
-Daca nu vei inceta cautarile la raspunsurile tale,Iti promit ca acesti doi copii nu vor fi unicile jertfe pe constiinta ta.TE AVERTIZEZ.
Inchise.Peste 2 minute Lucy suna si spuse:
-Te rog spue ca nimeni nu te-am sunat si ca nimeni nu te-a avertizat.
-Ma sunat si........ma avertizat.
In vocea mea se putea auzi frica si durere.In cea a lui Lucy se putea auzi si mai mare frica.
Eu spun :
-Vino la mine acasa si ia-o si pe soara ta.Veniti cit de repede puteti.
-Layla este cineva in casa.....Ma tem Layla ce sa fac??Layla te rog spune ceva..
-Nu te panica si vorbeste cu mine.Baricadeaza usa.Inchide ferestrile si ascundete.Nu tipa.Stai linistita si Suna la politie.Suna la politie..Lucy ma auzi hai repede te rog..Nu vreau sa ti se ti se intimple nimic
-Bine.Pa
A inchis . Peste 6 minute se aud sirenele de politie.Cine va ma suna
Era....
Continuare.....................
CITEȘTI
Horror in viziunea mea
Mistério / SuspenseHorror in viziunea mea- cartea care va descoperi trecutul dureros si viitorul imprevizibil al celor doua prietene. Vor reusi cele doua sa descopera cine se joaca cu destinele lor? Ramineti alaturi pentru mai Multe Detalii din cazul care a pus pe jar...