Merhaba!! Ben yazarınız Rainbow Panda!!!!
Buradan devam edeceğimiz oneshot serimizin ilk bölümü tekrar yayında.
.............
Gecenin ilerleyen saatleriydi. Bulut Kovuğu'na mutlak bir sessizlik hakimdi. Lan Sektinin keskin kurallarına göre de zaten öyle olmalıydı. Saat dokuz olduğunda herkes yataklarına geçmiş olurdu. Işıklar söner, ahşap yapılara sessizliğin huzuru çökerdi.
Wei WuXian asla kurallara uyan biri olmamıştı.
Saat gece yarısını çoktan geçmiş olsa da Sessiz Oda'nın pencerelerine birkaç mumun yaydığı sarı ışık yansıyordu. Dağınık saçların gölgesi ise kağıt kaplamalı pencerelere düşmekteydi. Gecenin sessizliğine kağıt hışırtıları ince ince dağılmaktaydı.
Wei WuXian, Sessiz odanın merkezine konumlandırılmış olan ahşap masanın üzerine dikkatle eğilmişti. Elindeki fırça masanın üzerine serilmiş kaliteli kağıdın üzerinde düzenli bir ritimle gidip geliyordu. Yüzünde sık görülmeyen ciddi bir ifade vardı. Ancak bu ciddi ifadeyi yüzünün orasına burasına sıçramış mürekkep lekeleri bozuyordu. Gri gözleri her zamanki yaramaz ışıltıları ile mum ışığında parlıyordu. Gece karası saçlarının bir kısmı kırmızı saç kurdelesinden kurtulmuştu. Omuzlarından beline doğru dökülmekteydiler. Yaptığı işe öyle odaklanmıştı ki, odanın sürgülü kapısının açıldığını bile duymamıştı. Yumuşak adım sesleri ahşabı nazikçe okşayıp yanına kadar ulaştı. Ufak bir esinti ile beyaz bir cübbenin kenarı Wei WuXian'ın görüş açısına girdi. Yüzündeki ciddi ifade bir gülümseme için bozulurken bakışlarını kaldırdı.
"Lan Zhan!" hızla yerinden kalkıp elinde mürekkepli bir fırça olduğunu, kıyafetlerine lacivert lekeler sıçrattığını umursamadan kendinden bir karış uzun adamın kollarına atıldı. "Gelmişsin!" diye cıvıldadı.
Altın sarısı gözleri sıcak bir ışıltıyla parlayan adam kollarını sevdiği adamın beline sardı. Yanağını Wei WuXian'ın başına yaslarken cevapladı.
"Mn. Geldim."
Wei WuXian aynı heyecanlı ton ile, "Hoş geldin!" dedi. Bir süre sıkıca birbirlerine sarıldılar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MDZS ONESHOT SERİES
Hayran KurguRainbow Panda iftiharla sunar!!! Oneshot serimiz yeni hikayeler ile buradan devam edecektir. UYARI! BÖLÜMLERDE GEÇEBİLECEK YETİŞKİN İÇERİKLERDEN DOLAYI 18 YAŞ ALTI BİREYLER İÇİN UYGUN OLMAYABİLİR. BU TÜR İÇERİKLERDEN RAHATSIZ OLUYOR YA DA 18 YAŞINDA...