Aleksi nk
Istun työtuolillani, Blind Channelin studiolla. Olen juuri liittynyt tähän mahtavaan apinalaumaan, johon kuuluu kaksi laulajaa, yksi kitaristi, yksi rumpali ja yksi söpö brune basisti. Aleksi mitä ihmettä? Ihan vaan basisti. Minä tulin täydentämään joukkoa, soitan perkussioita ja sampleja.
Muu porukka pelleilee jotain sohvalla, kun minä yritän väsätä uuteen biisiin jotain kohtaa. Olen tehnyt sitä kohta jo puoli tuntia. Yhtäkkiä joku nostaa kuulokkeeni pois päästäni. Hätkähdän ja käännyn ympäri katsomaan, kuka kehtaa keskeyttää taiteilijan työssään. Käännettyä pääni kohtaan katseen tämän kyseisen brunen basistin kanssa. Hän hymyilee hammashymyllään ja näen hänen söpön hammasvälin.
Olli nk
Menin muiden pyynnöstä kysymään Aleksia illanviettoon Porkon luokse. Minua vähän harmitti, että jouduin keskeyttämään hänet, koska hän näytti juuri keskittyneeltä. Katsoin hetken Aleksia, joka näytti hieman pelästyneeltä, mutta samaan aikaan hyvin hassulta. "Tuutko tänää Porkolle viettää iltaa", kysyn vihdoin.
Aleksi on vain hiljaa ja näen, kun hän lehahtaa punaiseksi, mutta miksi ihmeessä. Minähän vain pyysin häntä illanviettoon poikien kanssa. Suuttuiko hän minulle, kun keskeytin hänet. Hän ei tosin näyttänyt kovin vihaiselta. En kyllä yleensäkään ole ollut kovin hyvä lukemaan ilmeitä. Katsoin hänen kirkkaita sinisiä silmiä ja tajusin hymyileväni. Hammashymyä. Vihaan hammashymyäni tai enemmän ehkä etuhampaideni välissä olevaa hammasväliä. Käännyin lähteäkseni, mutta tajusin vielä kysyä onko Aleksi tulossa. "No aijotko tulla?" kysyin. "Minne?" Aleksi kysyi ja katsoi minua hieman hölmistyneenä. "No sinne illanviettoon Porkolle," vastasin. "Aa joo voin joo kai tai jotai," tai jotain tuollaista hän sönkötti. Katsoin häntä vielä hetken kunnes tajusin lähteä.
-------------------------------------------------------------------------------------------
Sanoja:238
Tässä nyt ois eka tämmönen tarina. Ja haluun vielä selventää, et nää tarinat ei liity mitenkään toisiinsa!! Kirjotan luultavasti monia tarinoita myös samoista tyypeistä, mut ne ei liity aikasempiin! Toivottavasti tykkäätte, kertokaa mielipide. Voitte myös antaa ideoita, mitä shippejä/aiheita haluutte.
YOU ARE READING
Loved enough for you
FanfictionLyhyitä tarinoita Blind Channelin jäsenistä. Emme paljasta enempää, mutta näet lisää lukemalla.;) Tarinat ei liity toisiinsa.