Aleksin nk
Istuin huoneen nurkassa. En saanut kunnolla henkeä. Olin ollut tässä jo ainakin 30 minuuttia. Vartin ajan olen kuullut, kun joku rämpyttää ovikelloa. En tiedä kuka siellä on, mutta en myöskään pysty liikkua. Tiedostan vain, ett joku siellä ovella on. Ovi avautuu. Siellä oli siis joku, jolla on vara-avain kotiini. Aivan. Siellä on tietysti Tommi. Huoneen ovi avautuu ja Tommi ryntää luokseni. Hän kaappaa minut halaukseen ja koittaa saada minut rauhoittumaan. Itken hysteerisesti Tommin olkapäätä vasten ja yritän saada happea.Istuimme olohuoneeni sohvalla hiljaa. Olin vihdoin rauhoittunut. "Haluisitko kertoo mikä sulla oli?" Tommi kysyi. Tuijotin lattiaa hiljaa. En tiennyt mistä aloittaisin. "Ei sun oo pakko mut aattelin vaa et se vois auttaa", Tommi lisäsi. "Mun ex tyttöystävä soitti ja kerto et se on pettäny mua ja sit se haukku mut ihan täysin", kerroin hiljaa. Tommi otti minut takaisin halaukseensa ja silitti selkääni. Tässä oli hyvä olla. Tommi oli paras tähän tilanteeseen, koska hän oli rauhallinen ja tiesi tasan tarkkaan mitä tehdä. Tai siltä se ainakin tuntui.
Istuimme siinä loppuillan jutellen vähän kaikesta. Pyysin Tommia vielä jäämään yöksi, koska en halunnut olla yksin. Onnekseni hän suostui.
Makasin sängyssäni. En saanut unta. Tämä päivä pyöri mielessäni. Luulin, että meillä meni hyvin, mutta olin kai väärässä. Tai oikeastaan olin väärässä. Ei suhteessa varmaan kaikki hyvin ole jos sortuu pettämään. Hän vielä kehtasi haukkua minut, vaikka minun olisi kuulunut haukkua hänet. Hän teki minulle huonosti, enkä minä.
Nousin sängyltä ja hiivin olohuoneeseen, jossa Tommi nukkui. "Voisitko tulla tonne mun viereen?" Kysyin. "Joo tottakai", hän vastasi. Tommi nousi sohvalta ottaen mukaansa peiton ja tyynyn. Menimme sängylleni. Pyörin hetken, kunnes sain vihdoin unen päästä kiinni. Onneksi minulla oli sellaisia ihmisiä kuin Tommi. En olisi selvinnyt yksin tästä päivästä.
———
Sanoja:284
Joo en oo taas kirjotellu mut ei oo ollu oikee motii ku ollu täs vähä kaikkee lähiaikoin.
En oo oikee tyytyväine tähä lukuu ja tää on vähä tönkkö mut halusin kuiteski julkasta jotai ku en oo taas yli viikkoo pistäny mitää nii hehe.
YOU ARE READING
Loved enough for you
FanfictionLyhyitä tarinoita Blind Channelin jäsenistä. Emme paljasta enempää, mutta näet lisää lukemalla.;) Tarinat ei liity toisiinsa.