Joonaksen nk
Istuin studion sohvalla ylpeänä. Äänitimme äsken minun kitarani ja se meni täydellisesti (muutaman failin jälkeen). Oli tylsää. Joo olin istunut tällä sohvalla vasta kaksi minuuttia mutta silti. Heittelin sohvatyynyä ja kuuntelin Nikon ja Joelin laulua. He kuulostivat hyvältä. Niko myös näytti erityisen hyvältä. Pojat lopettivat ja Joel ehdotti bisselle menemistä lauseella: "Jätkät mentäiskö yksille?". "Mennää vaa mutta otetaan nyt jumalauta enemmän ku yhet!" Tommi vastaa ja kaikki naurahtavat. Niin meidän matkamme kävi kohti lempibaariamme. Menimme Aleksin ja Tommin autolla. Aleksin autoon meni Olli ja.. no kaikki loput menivät Tommin kyydillä. Pääsin Nikon viereen Takapenkille.
Nauroimme kovaäänisesti Tommin vitseille. Nikon suloista naurua oli ihanaa kuunnella. Luulen että meidän automme oli hieman äänekkäämpi, kun Aleksin. Pääsimme perille baariin. Tästä tulee hauska ilta.
Nikon nk
Juomme lasilliset bisseä, jonka jälkeen alamme vetämään shotteja ihan mielettömiä määriä. Huomaan kuinka Porko alkaa olemaan jo aika kännissä ja sekoilemaan aika helvetin paljon. Paljon kännisempi hän on kuin minä ainakin, vaikka en minäkään mitenkään erityisen selvinpäin ole. Jengi alkaa valua pois baarista, joten päätän itsekkin lähteä, en tosin halua lähteä yksin. Otan kännisen Porkon mukaani, koska muuten hän olisi varmaan Berliinissä huomenna.
Baari on aika lähellä minun kotiani, joten menemme Porkon kanssa tietenkin meille. "Olenko koshkaan kertonut ssinullle, että rakastan baareja?", hän kysyy ja vastaan: "No olet varmaan, mutta et osaa käyttäytyä siellä". "Hmh osaampas", hän tokaisee. Hän on aivan ihana vaikka kännissä onkin ja käyttäytyy kuin pieni apinanpoikanen.
Joonaksen nk
Herään tietämättäni missä olen. Käännän kylkeäni ja nään vihreät tutunnäköiset silmät. Ne ovat Nikon silmät. Olen iloinen, etten ole missään tuntemattomassa paikassa. Päähäni kyllä särkee aivan saatanasti. Niko ojentaa minulle särkylääkkeen ja vesilasin. "Kiitos", sanon ja tungen lääkkeen naamaani. "Ole hyvä bilehile", hän vastaa. "Menikö mulla lujaa eilen", kysyn. "Voi sua känniapinaa, kyllä sulla vähän meni", Saan vastaukseksi. Tämän jälkeen tunnen hänen lämpimät huulet omillani. "Kiitos et toit mut tänne", saan sanotuksi ihanan suudelman jälkeen. "Tottakai mä toin", hän sanoo. "Mä rakastan sua", sanon. "Nii mäki sua" , Niko vastaa.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Sanamäärä 321
Täs oli nyt tää toinen tarina. Kertokaa mitä tykkäsitte ja antakaa tarinaehdotuksia kommenteissa:)
KAMU SEDANG MEMBACA
Loved enough for you
Fiksi PenggemarLyhyitä tarinoita Blind Channelin jäsenistä. Emme paljasta enempää, mutta näet lisää lukemalla.;) Tarinat ei liity toisiinsa.