Ollin nk:
Teimme uutta biisiä DJ Alex Mattsonin kanssa. Tai oikeastaan viimeisteltiin sitä. Biisillä oli jo nimi. "Timebomb". Biisi oli ainakin minun mielestä aika bängeri. Aleksi on tosi hyvä tyyppi. Ja on se myös aika suloinen.
"Voi perhana", sanoin.
"No mitä nyt?" Joel kysyi.
"No ku se mun hotellivaraus on nyt jotenki menny mönkään", vastasin.
"Hmh, no varaa uudestaa", Joel tuhahti.
"No en mä pysty ku tää idiootti nyt vammaa jotenki!" ärähdin.
"No mul on varattu vahingos kahen hengen huone nii voit vaikka tulla sinne, jos haluut", Aleksi ilmoitti yllättäen.
"No öö jos se vaa käy sulle nii okei", sanoin.
"Käy käy", Aleksi vastasi.
"Mahtavaa, kiitti", Sanoin iloisesti.
Aleksin nk:
Tosiaan mun hotellihuoneeseen oli tulossa Olli Matela yöpymään. Olli on ihan helvetin söpö ja saatoin olla pikkuisen ihastunut häneen. Olin aina luullut olevani hetero, mutta noh en kai sitten vissiin ollut. Onkohan jo liikaa, että toivoin huoneessa olevan parisänky niin pääsisi nukkumaan tämän brunen basistin viereen. Okei ehkä nyt pitää lopettaa, kun ei se edes musta tykkää.
Saimme biisin valmiiksi tänään ja fiilis oli täydellinen. Siitä tuli niin hyvä!
"Hyvää työtä jätkät", Niko kehui.
"Tulihan tästä nyt ihan helvetin hyvä", Tommi totesi
"Samaa mieltä", sanoin ylpeästi.
"Tätä sit kans juhlistetaan huomenna", Joel ilmoitti.
"Todellaki", kaikki vastasivat innnoissaan.
Lähdimme Ollin kanssa hotellille. Perhosilla oli joku sirkus meneillään vatsassani. Saimme huoneen avaimen ja etsimme huoneen 42. Se löytyi nopeasti.
Ollin nk:
Aleksi avasi huoneen oven. Ihan kiva perus hotelli. Huomasin, että huoneessamme oli parisänky. Aleksikin huomasi sen. Katsoimme toisiamme.
"Eihän sua haittaa et meil on parisänky?" tämä kysyi.
"Ei haittaa", vastasin.
Avasin minibaarin oven.
"Pitäsköhän ottaa yhet uuden biisin kunniaks, jos mä maksan?" kysyin toiveikkaana.
"Mikä ettei", Aleksi vastasi.
Ja niin nautimme lasilliset viskiä tämän ihanan blondin kanssa.
"Pitäsköhän mennä nukkuu, väsyttää jo vähän", Aleksi kysyi söpösti.
"Juu, mennää vaa", vastasin.
Riisuimme päällysvaatteet ja menimme peiton alle. Katsoimme nopeasti toisiamme vahingossa silmiin. Sitten aleksi katsoi minuun päin uudestaan ja paljon pitempään. Menin lähemmäs häntä ja pian huulemme koskettivat toisiaan ja suutelimme pitkän, mutta ihanan suudelman. Lopetimme suutelun ja Aleksi pisti silmänsä kiinni. Huomenna näkisimme varmaan viimeisen kerran ennen kesän yhteistä keikkaa, ajattelin haikeana. En malta odottaa, että näen tuon söpön blondin taivaansiniset silmät uudelleen. Silitin Aleksin poskea, kunnes nukahdin itsekin onnellisena.
---------
Sanoja:344
Sori ei oo tullu nyt johonki viikkoon, mut olin siellä mun mummolla kaverin kaa nii ei ollu aikaa. Nyt pystyn taas kirjotella enemmän.
Ja kertokaa mp täst luvust. Ehdottakaa jotain teijän mielest hyvii shippei, joista vois kirjottaa:)
YOU ARE READING
Loved enough for you
FanfictionLyhyitä tarinoita Blind Channelin jäsenistä. Emme paljasta enempää, mutta näet lisää lukemalla.;) Tarinat ei liity toisiinsa.