Tommin nk
Istun studion sohvalla ja katselen, kun Nikon laulua äänitetään. Joku istuu viereeni, tunnen, kun tämä kyseinen henkilö asettaa päänsä olkapäälleni. Tunnistan hänet Olliksi. Tuo ottaa puhelimensa ja alkaa selata Instagramia. Saan melkein sydänkohtauksen, kun tuon puhelin pärähtää. Näytössä lukee Ollin tyttöystävän, Roosan nimi. Olli lähtee eteiseen puhumaan puhelua. Odotan hetken ja näen, kun Olli tulee takaisin. Hän palasi kyyneleet silmissä.
Kaikki olivat kerääntyneet Ollin ympärille ja kuunteli, kun hän selitti miten Roosa juuri jätti hänet. Minusta tuo olisi hieman ahdistavaa, että viisi ihmistää piirittää sinua, kun sinut on juuri jätetty, mutta toisaalta ainakaan hän ei ole yksin. Lopuksi otimme pitkän ryhmähalin.
Minä, Olli ja Niko istuimme sohvalla. Aleksi äänitti Joonaksen kitaraa ja Joel oli vessassa. Olli istui minun ja Niko välissä, nojautuneena minuun. Silitin häntä olkapäästä. Olli ei enää itkenyt, mutta hän oli hiljaa. Ymmärrän kyllä.
Ollin nk
Olin murtunut. Mikään ei tuntunut enää miltään. Tai mikään ei henkisesti tuntunut enää miltään. Tunsin kyllä Tommin käden olkapäälläni ja sen, että hän silitteli olkapäätäni. Tunsin sen ja se tuntui kivalta. Kerrankin tuntui siltä, että joku oikeasti välitti. En edes tiedä, miksi minun ja Roosan suhde jatkui niin pitkään. Viimeiset viikot ovat olleet pelkkää riitelyä. Onneksi se olisi nyt vihdoin ohi.
Olin jo vähän paremalla tuulella, joten menin hakemaan bassoni. Virittelin bassoani ja yhtäkkiä tunnen, että joku tuijottaa minua. Katson hieman ylöspäin ja näen, että Joel katsoo minua kysyvästi. "Huhuu", Joel sanoo jo ehkä hieman ärtyneesti. Nyökkään vain, koska minulla ei ollut hajuakaan, mistä Joel puhui. "Olli on messis", Joel melkein huutaa. "Missä?" Kysyn. "No lähdet meidän kanssa viikoks mökille", Joel vastaa ja kuulostaa vielä ärtyneemmältä, kuin hetki sitten. Voi ei. Mökille. Mökille viikoksi viiden apinan kanssa. No kai se voi olla hyväkin. Pieni irtiotto arjesta.
----------------------------------------
Sanoja:283
Tein nyt tän ku oon kipee nii oli aikaa. Kertokaa vaik mp täst luvusta ja nii. Saa myös ehottaa aiheita. Teen ehkä viel tänää 1-2 riippuu miten jaksan. Ja noi lukujen nimet on aik random, mut ei anneta sen häiritä. Mut joo ei kai täs muuta kivaa päivää kaikille<3
STAI LEGGENDO
Loved enough for you
FanfictionLyhyitä tarinoita Blind Channelin jäsenistä. Emme paljasta enempää, mutta näet lisää lukemalla.;) Tarinat ei liity toisiinsa.