Joonaksen nk
Herään järkyttävään pissahätään. Kävelen kohti vessaa, mutta ovi on lukossa. Mitä ihmettä? Hetken mietiskelyn jälkeen muistan, että pyysin eilen Ollin luokseni yökylään. Koputin oveen, sillä hätäni oli suuri. "Avaa pliis mul on hirvee pissahätä", huudan oven läpi. Lukko avautuu, mutta ovi ei. Ryntään sisälle ja näen, kuinka Olli pesee hampaitaan pelkkä pyyhe päällä. Katson häntä hyvin pitkään, päästä varpaisiin. En tiedä miksi, mutta minun tekee mieli hyökätä hänen kimppuun.
Seison edelleen ovella. Olen seissyt siinä jo noin 3 minuutta. "Eiks sul ollu hirvee vessahätä?" Olli kysyy. Havahdun ajatuksistani ja menen vessaan sisälle. Hipaisen vahingossa Ollin kättä samalla, kun kävelen vessanpöntön luokse. Olli kääntää päänsä kohti minua ja välillemme tulee pitkä katsekontakti. Yhtäkkiä syöksyn suutelemaan tuota minua hieman lyhyempää miestä. En todellakaan tiedä miksi, mutta jokin osa aivoistani sanoi, että se oli hyvä idea.
Suudelma kesti kauan ja oli todella hellä, mutta täynnä intohimoa. Suudelma loppui vasta, kun molemmat meinasimme kuolla hapen puutteeseen. Ihmetteln sitä, että Olli vastasi suudelmaani. "Mites se sun hirvee vessahätä?" Olli kysyy. Samalla sekunnilla istun vessan pöntölle. Olli virnuilee minulle peilin kautta. Olen varmasti tulipunainen. Tuo oli jotain niin ihanaa.
-------------
Sanoja:184
Tein nyt vähä lyhyemmän, mut toivottavasti tykkäätte.
Kertokaa mp ja voitte myös antaa ideoita mitä aiheita haluisitte:))
KAMU SEDANG MEMBACA
Loved enough for you
Fiksi PenggemarLyhyitä tarinoita Blind Channelin jäsenistä. Emme paljasta enempää, mutta näet lisää lukemalla.;) Tarinat ei liity toisiinsa.