Joelin nk
Heräsin jäätävään päänsärkyyn. Pitikin juoda taas niin saatanan paljon. Sitten tajuan- hetkinen... Päälläni on jotain. Se taitaa olla ihminen. Mustat pörröiset hiukset. Ei vaatteita päällä. Silmät kiinni. Ei vittu. Se on Aleksi. Nostan peittoa päältämme ja huomaan olevani itsekkin alasti. Ei vitun vitun vittu. Miten tässä nyt näin pääsi käymään. Mutta nyt kun miettii, niin olen tavallaan onnellinen, t- tai siis kun Aleksihan on tosi söpö ja.. EI. En voi rakastua bändikaveriin. No nyt se avaa sen silmiään.
Aleksin nk
Herään tuntien, että allani on ihminen. Katson alas ja näen kirkkaan vaalean harmahtavan siniset silmät. Voi ei. Ne eivät ole Ollin silmät. Tilanne on kiusallinen, koska molemmilla on silmät auki. Kierähdän äkkiä pois Joelin päältä. Huomaan ettei kummallakaan ole vaatteita. Nyt on todellakin tultu juotua liikaa. Suuttuisikohan olli, jos se tietäisi? No ei me kyllä edes olla yhdessä, enkä ole varma pitääkö hän edes minusta. "H- huomenta...", aloitan. "Huomenta", joel sanoo. "Mitäs me nyt oikeen- tai siis mitä- tai niinku mitä täs on tapahtunu?", kysyn. "Emmä oo oikee ihan varma", Joel vastaa jotenkin tosi kiusaantuneesti. Toisaalta onko se nyt tavallaan mikään ihme. Alan pukemaan hiljaa vaatteita. Joel katsoo minua hetken ja ryhtyy sitten itekkin pukemaan.
Joelin nk
Olemme minun luonani ja päätän kysyä haluaako Aleksi jotain aamupalaa. "Joo voin mä jotain ottaa", hän vastaa. Menemme keittiöön ja voitelen hänelle leipää. Molemmat mussuttavat leipää hiljaisina. "Eihän tää nyt vaikuta mitenkään negatiivisesti meijän välillä et me..", aloitan. "No ei tietenkään sehän oli vaan tyhmä kännipano", Aleksi vastaa. Ai helvetti tuo sattui.
----------------------------------------------------------------
Täs nyt tällane vähä erilaisempi ku noi aikasemmat. Ketokaa mitä tykkäsitte:)
YOU ARE READING
Loved enough for you
FanfictionLyhyitä tarinoita Blind Channelin jäsenistä. Emme paljasta enempää, mutta näet lisää lukemalla.;) Tarinat ei liity toisiinsa.