(prosím přečíst zprávy dole pod textem téhle kapitoly označené jak tahle zpráva (tučné a kurzívou) děkuju <3)
Minule jste četly:
Když nastal čas na odjezd tak jsme s kufrem v ruce z bytu vyšly a došly ven k autu co nám denki dál, ale jelikož já řídit neumím tak bude řídit Kacchan který to umí.
Těším se
A doufám že bude denki v pořádku
..........................................
,,Těšíš se?" Zeptal se mě těsně předtím než nastartoval auto.
Denki nám dál všechno, byt, auto, peníze, prostě všechno.
Ne jen že vyhrál v sázce hodně peněz, ale jeho rodina je bohatá.. jen nerozumím tomu co se teď stalo, že musel k nám.
,,Že se ptáš.. samozřejmě že se těším!" Řekl jsem radostně.
Kacchan se jemně a potichu radostí zasmál, ale udělal to tak abych to neviděl.
Dámy a pánové, ano Kacchan se umí radostí zasmát.. ale jen u přede mnou.
Často se nesměje- teda jen v mé blízkosti, jak už jsem zmínil.
,,Vím že se směješ" řekl jsem s menším smíchem.
,,Noa?" Zeptal se mě z dobrou náladou a naklonil se ke mě, byla to spíš taková řečnická otázka, zrovna za námi ani před námi nejeli žádné auta.
Pochopil jsem o co mu jde, taky jsem se k němu naklonil a políbil ho se zavřenýma očima.
On je samozřejmě měl pořád otevřené a dával pozor na cestu.
Když jsem se po trošku delším polibku odpojil od Kacchana, pak jsme se oba zpátky vrátili na naše místa aby jsme seděli rovně.
,,Za jak dlouho že tam budeme?" Zeptal jsem se když nás míjelo nádherné rudě červené auto, přesně jako Kacchanovy oči.
Celý jsem se otočil aby jsem auto viděl jak odjíždí protože ta barva? Kacchan.
,,Co tam je?" Zeptal se když uviděl můj obrovský zájem o něco co nevěděl co to je.
,,Díval jsem se na auto co má barvu jako tvoje nádherné rudě červené očí do kterých jsem se zamiloval už na první pohled co jsem je uviděl" vypustil jsem že sebe.
Kacchan se jen uchechtl, ale jakoby tak 'příjemně, a mě hned došlo že jsem právě vyznal lásku jeho očím.
Celý jsem zrudl a sedl jsem si zpátky jak se správně sedí na sedadle.
,,U-uhm" zakoktal jsem se a nenapadla mě jedna smysluplná věta či říct
,,Já jsem se do tebe zamiloval hned jak jsem uviděl tvoje překrásné zelené samragdove oči" zašeptal.
Usmál jsem se a podíval jsem se na Kacchana který měl klidný obličej a díval se na cestu.
Vůbec to nezní jakoby to řekl on že? Jak už jsem říkal, ve vztahu je úplně jiný.
Byl hrozně příjemný pocit to slyšet, moc takových vět o něj často neuslyším a proto si jich mnohem mnohem víc vážím.
,,Miluju tě Kacchan" řekl jsem klidným a upřímným hlasem plném lásky která patřila jen a jen jemu když jsem k němu otočil obličej.
,,Já tě taky miluju Izuku" řekl a řídil dál.
Chvilku jsme jeli, bylo to snad 30 vteřin dokud mi něco nedošlo.
ČTEŠ
BakuDeku - Spolubydlící
FanfictionMidoriyova matka před svojí smrtí Midoriyu pošle za svým známým že se o něj postará aby Midoriya nebyl sám.. Ale když Midroiya na dveře od známého zaklepe tak mu otevře úplně někdo jiný... Kdo mu otevře? Co se z Midoriyu stane? A počkat- vážně se n...