ʜᴀᴜɴᴛᴇᴅ | ᴛᴡᴇɴᴛʏ ꜰɪʀꜱᴛ ᴘᴀʀᴛ

287 33 14
                                    

"I can't trust anything now and it's coming over you like it's all a büg mistake.
I'm holding my breath, won't lose you again."

"Kahretsin! Misa'nın ölebileceği ihtimali aklımın ucundan bile geçmemişti!"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Kahretsin! Misa'nın ölebileceği ihtimali aklımın ucundan bile geçmemişti!"

"Misa'nın ölüp ölmemesi umrumda bile değil, Light. Sadece göz takası sonrası son nefesini tüketmesi şanssızlığına denk gelmiş. Yazık oldu."

Ryuk shinigami diyarından getirdiği kuru elmayı isteksizce yerken söylendi. Light, ölüm defterleri için geldiği ormana Ryuk'un çağırması üzerine apar topar bir şekilde ulaşmıştı.

"Ayrıca senin şu an sinirlenmek yerine hırslanman gerekiyor. Misa'nın senin üzerinde hiçbir kıymeti yoktu ve göz takası yapmadığı sürece senin işine pekte yarar değildi. O olmadan da idare edebileceğinden eminim. Sen; Bu boyutta görüp görebileceğim en tuhaf insansın. Kaybetmemek üzere her şeyi yapabileceğini düşünüyorum."

"Sanırım haklılık payın çoğunlukta, Ryuk. Fakat benim tarafımda olmadığını düşünüyordum. Bana iltifat etme sebebin nedir?"

"Düşüncelerimi iltifat olarak algılaman senin sorunun. Ve senin tarafında da değilim. Sadece eğlence taraftarıyım ve yapacağın hangi olay beni eğlendirecekse onu yapmanı isterim. Bu kadar basit."

"Shinigamilerin mizah anlayışı olmadığını unutmuşum." Light, bıkmış bir nidayla konuşuyordu. Hayatı sonlanmış olan piyonunun şimdi ki zamanlarda var olmayacağı gerçeği onun canını sıkmaya yetiyordu zaten. Bundan sonra yalnız başına ilerleme lüksündeydi.

Aklını kurcalayan bir çok soru dolanıyordu kafasında. Ve bu soruların en büyük örneği Misa'nın ne üzerine ölmüş olmasıydı. Shinigami Rem kendini yok ettiğinde defter sahibi olan Misa'ya kalan ömrünün eklenmesi gerekiyordu. Bu yüzden doğal imkanlarla ölmesi olanaklı bir durum değildi. Misa'nın ölüm dizaynı yalnızca farklı bir defter sahibi veya taşıyıcısı tarafından yapılmış görünüyordu.

Light, insanoğlunun bulunduğu bu boyutta sadece 2 ölüm defteri bulunduğunu düşünüyordu ve biri Misa'da, diğeri ise Task Force ekibinin yol göstericisi olan; L'de olmalıydı.

"Konumuza dönelim. Shinigami Rem'in kalan ömrü Misa'nın yaşayacağı süreye eklenmesi gerekiyordu ancak Misa öldüğüne göre onun adının yazıldığı bir defter olması gerekiyor. Eğer onun ölüm defteri bendeyse, diğer defter ise L'de olmalı, Ryuk."

"Varsayımların kesin bir sonuç belirtmiyor, Light." Elmasını tek lokmada sindirirken söyleniyordu. Gerçekten kendi diyarındaki meyveleri sevdiğini söyleyemezdi. "Yine de bu da bir ihtimal. İşler tekrar eğlenceli hâle geliyor."

"Hiçbir zaman herhangi bir ihtimale kesin olarak yaklaşamadım zaten, Ryuk. Ki ikinci bir ihtimal olarak şunu da göz önünde bulunduruyorum; Diğer ölüm defteri kullanılmamışsa, bu boyuta yeni bir defter düşürülmüş demektir. Kira adını taşıyan tek kişi olduğum ve L'in yanında bulunduğumu da hesaba katarsak, üçüncü defter sahibini bulmam imkansız denilebilecek hâldedir."

"Düşündüğün daha farklı şeyler var mı, Light?"

Kendisini Tanrı olarak benimseyen Light, ellerini Lawliet'in aylar önce verdiği kabanına soktu. Kış mevsimi oldukça soğuk geçiyordu ve bu ormanda biraz daha durursa hastalanacağından emindi.

"Tabii ki var, Ryuk. Her ne kadar üçüncü defter olduğu ihtimalini söylemiş olsamda aslen düşürülen bir başka defter olduğunu sanmıyorum. Şöyle ki; Eğer farklı bir defter sahibi olmuş olsaydı muhtemelen kendi çıkarları için kullanırdı. Misa ile yeni defter sahibinin herhangi bir sorun içerisine girmiş olabileceğini düşünmüyorum. Bu yüzden ikinci ihtimalimi de göz ardı edip ilk ihtimalime odaklanmam gerekiyor."

Ryuk'un takıldığı bir nokta vardı. "Ama Misa'yı öldüren kişi L ise bu Kira adına, hâlâ senin varlığından haberdar olduğu anlamına gelmez mi? Bunu bir meydan okuma olarak mı algılamak gerekiyor?"

"Evet, Ryuk. Belli ki üzerimden şüpheleri kaldırmayı başaramamışım." Light başını öne doğru eğip yaslandığı ağaca asılmıştı.

"Dünyanın en iyi dedektifi L ile sevgili olmana rağmen birbirinize düşman kesiliyorsunuz. Siz insanlar gerçekten eğlenceli olmanızın yanı sıra tuhafsınız da."

Ryuk, işlerin karışacağını fark etmesiyle kahkahasını şiddetlendirmişti. Artık eğlenebilecek olması hoşuna gidiyordu.

"Bunun üzerine uygulayabileceğin yeni bir planın var mı, Light?"

"Elbette, Ryuk. Bu sefer Tanrı benim yanımda." Shinigaminin kahkahasının yanında kendi kıkırdamasını da eksik etmemişti. "Ölüm Tanrısı yani."

𝖺 𝗀𝗋𝖺𝖼𝖾𝖿𝗎𝗅 𝗀𝗅𝗈𝗐𝗂𝗇𝗀 𝖾𝗏𝗂𝗅 𝖻𝗅𝗈𝗌𝗌𝗈𝗆 | 𝗅𝖺𝗐𝗅𝗂𝗀𝗁𝗍 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin