gerçek yüzler

83 8 0
                                    

Sizce melis akşam yemegine gidecek mi? Berkeye ne diyecek? Aksam neler olacak? Maceraya hazirmisiniz???
Herkesin bana bakmasindan rahatsiz olmustum. Hiç bu kadar utanmamistim hayatimda. Sınıfa girerken Ceyhuna bakamamaya calisiyordum, belki de ona haksizlik ediyorumdur o soylememistir. Zaten bana yardim etti sadece kotü birsey yapmamisti. Sonunda okul bitti ve cok heyecanli bir sekilde  garaja dogru yurudum. Berke arabasinin onunde kizlarla konusuyordu. Onun yaklasik 5 metre uzagindaysa siyah kıyafetleri ve siyah arabasiyla Ceyhun vardı. Elinde sigarasi sadece etrafi izliyordu. Bu okulda ortalama 1 erkege 2 kiz dusuyormus. Elif ve  Sueda  konusurken duymustum. Bu arada elif ve sueda bu okuldaki tek arkadaslarim cok iyi insanlar. Elif  cok tatli konuskan enerjik bi kiz. Sarisin mavi gözlü. Sueda ona nazaran daha bi agir basli. Beyaz tenli ve uzun siyah saçlari var.  Bu okulda Berkeye dusen kiz sayisi daha fazla gibi 1 2 3 4 5.... lanet olsun  bana bakti. Cok sapsal bir anda. O sirada bir grup siyah giyinimli genc Ceyhun un yanina gittiler. Hepside cok asil gorunuyorlardi ama benim gozum gonlum Berkedeydi.
-oooo sonunda teşrif ettiniz. Biraz daha bekletseydin gidecektim.
-aaa şeyy.... özür dilerim.
- bide özür mu diliyorsun.  Ne iş ya? Berke noluyo kim bu kiz? Dedi adini bilmedigim kizil sacli esmer kiz.
-şiiii sakin ol Özge sadece yeni kız. Dedi ve bana bakip goz kirpti.
-hadi arabaya binde gidelim.
-tamam . Tam arabaya binecekken kafami kaldirdigimda özgeyle opüstüklerini gordum. Basimdan asgi kaynar sular dökülmüstu sanki. Yinede gormezden gelip arabya bindim berke de bindi ve evin nerede diye sordu. Evi tarif ederken anlamadigim bi sekilde bana bakmaya basladi. Utanip basimi one egdim.
-yeni kizimiz utangac ha dedi ve kahkaha atti.   Bir sure sonra ev yolundan ciktigimizi fark ettim. Ama sustum neden hala anlayamiyorum. Ona baktigimda kisacik etegimin altindan süzulen beyaz pürüzsüz bacaklarima baktigini gordum. Yine sesimi cikarmadim.
-nereye gidiyoruz?
-sonunda konustun bi an  dilini yuttun sanmistim. Sadece kucuk bir gulumseme atmakla yetindim ve tekrar basimi one egdim.
Arabayi kenara cekti ve konuşsana hic opustun mu? 
-ha... dalga konusu olurmuydum küçük görürmüydü beni? Evet dedim . Kaşlarini kaldirdi ve bana bakti.
Yalan söylüyorsun. Senin gibi biri yapamaz.
Nasil yani  benim gibi?
Yüzüne baktigimda bile utaniyorsun. Dedi ve birden dudaklarini dudaklarimda hissettim  direk kendimi cektim ve arabadan indim 
-ne bekliyordum ki küçük bir kizin bana ayak uydurucaginimi? Hahhhahahhahaahahaa
O  sözleri ve gulusu karşısında  o kadar nefret ettim ki hayattan bile sogumustum. Yıllarca kurduğum hayallerim bi hic uğrunda yok olmustu. Ordan uzaklasmak istedim hızlı bir şekilde oradan uzaklastim.  Arkamdan arabayla gelmesi gulerek konusmasi sinirimi bozuyordu. Sonunda dayanamayip tokat attm arabayi durdurdu ve inip ustume yurumeye basladi  birden bogazimi sıkıp gömleğimi yirtti. Ne yapacagini az cok hayal edebiliyordum. Çok korkuyordum  ne yapacağımı bilmiyordum 1 damla göz yaşı süzùldü yanagımdan. Allaha dua etmekten baska birsey yapamazdim.
-Kızı bırak!!!!! Bu sesi taniyorum...
Arkadaslar yorumlarınìzı bekliyorum. Şimdiden teşekkürler... :)

ölü aşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin