siyah polar

85 2 0
                                    

Arkadaşlar oyunculari ekleyemiyorum ama her bolumde bir oyuncunun multimedyasini ekleyeeceegim. Ceyhun icin ve diger oyuncular icin önerilerinizi bekliyorum. (Melis=Debby Ryan) 
Kaan!!
Ukala işine bak defol git burdan.
Lan sarı sana o kızı bırak  dedim. Yüz ifadesi cok kızgın olduğunu acikca belirtiyordu.
S*iktirgit... dedi ve birden kolumu tuttu ve arabaya dogru cekti. Bıraakkk diye ağlaya ağlaya berkeye yalvarır gözlerle baktim ama hicte bırakacak gibi gorunmuyordu. Zorla arabaya bindim ve berkenin binmesini beklerken arabanin kapisi açıldı
İn aşagı!!!!  Arabadan indim arkama baktığımda Ceyhunun arkamda oldugunu gorunce birden ona sarılıp daha da cok aglamaya basladim.
Sakin ol Melis yanìndayim.
Özürdilriiimm sana haksızlık ettim. Affet beni Cey...
Ahhhhh aaaa aahhhhhh
Tum bu ormani kaplayan acı ve pismanlik dolu cığlıklar Berkeye aitti.
Ne oluyor?
Bosver sen bunları düşünme hadi gidelim.
Tamam
Arabaya bindigimizde icimi bir huzur kaplamisti. Çok farkli bir duyguydu.
Adresi söylemedigim halde evimin nerde oldugunu biliyor gibiydi. 1saat òncesine kadar berkenin suratina bakamazken, şuan ceyhuna bakmaktan kendimi alamiyordum. Birden gülümsedi ve bana bakti
Gözleri çok güzeldi yüzü pürüzsüz ve soluk beyazdı. Çok asildi ve inanilmaz derecede yakışıklıydı. Tekrar yola baktiginda hala onu izliyordum. Arabayi durdurup "beni izlemeyi birakip evine gidecekmisin?" Dediginde fark ettim eve gelsigimizi.
Şeyy...  ben teşekkür ederim.
Ne icin?
Hersey icin. Birde ona senmi soyledin?
Donduk yine basa. Hayir melis ben soylemedim. Soylememe de gerek yok zaten belli ediyorsun. Bundan sonrada bakmazsın umarim  tabi aklin varsa.
Aaaa peki ben gitmeliyim sanirim yine kücumsemelere basladik bay bay
Küç...
Konusmasina izin vermeden arabafan indim ve gulumsedim. Cunku bunu ona yapmayi cok istiyordum. Tam evin kapisini calacakken ceyhun "melis sunu giy" dedi ve siyah polarini atti. Gömlegimin yırtıldigini tamamen unutmustum. Polari giydim ve kapiyi  caldim Annem  eve coktan gelmisti. Hatta poker grubunu kurmuşlardi. Sahte bir merhaba sözunden sonra odama cikip kendimi yatagima attim. Cok yorulmustum gözlerim aglamaktan şişti. Bugun ki olanlari dusunutken uyuya kalmisim. Hic deliksiz sabaha kadar uyumusum.  Sabah telefonumun zil sesiyle uyandim. Hemen bi duş alip formami giydim ve evden çıktım. Tabi Ceyhunun polarini da almayi unutmadim. Okula geldigimde buyuk bir heyecanla sınıfa girdim ve hemen ceyhunun oturdugu sıraya baktim. Ama yoktu sanirim daha gelmedi yada baska bir yerde...
Bu polarin sende ne isi var? Birden elimdeki polari aldi. Kim olduguna baktim ve yine tanimiyordum. Surekli tanimadigim insanlarin bana hesap sormasi ve emir cumleleri kurmalarindan sıkılmìstım..
Hey sana diyorum. Ceyhunun polarinin sende ne isi var?
1.si benimle bağırarak konuşma
2.side dün ceyhun verdi.
Dün ceyhun seninlemiydi?
Evet. Ne oldu ki?
Ne isi vardi senin yaninda??
Bu seni ilgilendirmez.
Hayirdir kizim. Neyin kafasindasin sen Ceyhun benim ve hep de oyle kalacak şimdi şu poları ver. Basimdan asagi kaynar sular dokulmustu. Tum gun boyunca dersleri     dinleyememistim. Bir hafta boyuncada böyle devam etti taa ki Ceyhun okula gelinceye dek.
   Mutlimedyada Melis ve Ceyhun yakısıyorlar dimi :) :) :)

ölü aşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin