Arkadaşlar kitabıma ilgi yok pek okunmuyor okuma sayısı artmaZsa bir daha yazmayacagim...
Kolumdan tutup beni kendine cekti.
Bırak Ceyhun.
Sana benimle geliyosun dedim. Şimdi sus ve sadece yürü.
Bir yanim gitmek icin can atiyor diger bir yanim ise gitme diyordu. Ne yapacagimi yine bilmiyordum. Biri aniden kulagima fisildadi.
Sadece kalbinin sesini dinle. Bu kaandi onu dinlemelimiydim? Insanlarin bize olan bakislarinda bir hayranlik vardi. Neden hala anlmadim. Istemsiz bir sekilde adim attim ve yurudum. Birseyin farkina vardimki farkina vardigim anda kalbim carpintidan disari cikacakti. Ceyhun elimi tutuyordu. Sımsıkı. Okulum arkasındaki mihraba gittik.Soylesene niye geldik buraya?
Ne oldu sabah kotuydun?
Bunu iin mi geldik buraya?
Evet.. seni dinliyorum.
Seni ilgilendiren bir durum degil. O yuzden fazla kurcalama dedim ve hic arkama bakmadan ordan ayrildim ama ona sarilip aglamak istiyordum. Fakat bunu yapamazdim. Okulun kapisindan iceri girmemle herkesin bana bakması ve dedikodu yapmaya baslamalari bir oldu.
Hey sen dur!!! Arkami donup baktigimda gòzleri aglamaktan kan canagina donmus Hande nin bana dogru geldigini gordum.
Ne var? Ne istiyorsun?
Sen kimsin ya. Daha dun geldin hayatimi bok ettin. Sevgilimi elimden aldin. Yattinmi onla ha yattinmi?
Ne diyosun sen be seviyesiz. Su haline bak kizim. Kucuk bir fahisesin. Bana hesap sormayada hakkin yok.
Sen bana ne dedin?
Fahişe dedim.
Bu ne cesaret ya parcalarim seni.
Yavas ol. Hande beni zorlama melisden uzak dur dedim sana.
Bana fahi...
Oylesin zaten bunu herkes biliyor.
Bu gun yasdagm seyler gercekten cok agir gelmisti bu kafayla derslere konsantre olamazdim. Hic kimseye aldiris etmeden okuldan ciktim ve kosa kosa okulun arkasindaki parka gittim. Yaklasik bi 2 saat felan oturduktan sonra eve gittim. Geldigimde anneme sarildim ve "seni seviyorum anne" dedim.
Bende seni... bende seni seviyorum canim kizim.
Aglayarak odama ciktim aglamaktan helak olmustum. Sabaha kadar uyuyamamistim. Ve okula gitmekte hic icimden gelmiyordu. Sadece yatmak ve kafami dinlemek istiyordum. Birden telefonuma gelen mesajla irkildim.
Kuzucum okula gelmeyecekmisin?
Hande cildiriyor Ceyhunla yine kavga ettiler Ceyhun Handeye vurdu. Bil istedim hayatim. Musait olunca ara beni. Optum :*.
ElifCeyhunun adini duydugumda heycanlaniyordum ama suan hic dusunmemeye calisiyordum. Gozlerimi kapatip uyumaya calistim ama uyuyamadim telefonum caldi. Elif oldugunu dusunup bakmadim ama cok ısrarli calinca dayanamaip baktim. Bilmedigim bir numara.
Alo!!!
Melis neden gelmedin okula?
Ceyhun???
Evet benim.
Nerden buldun numarami?
Soruma cevap alsaydim keske.
Rahatsizim biraz.
Hım peki. Dısarı gelsene biraz yuzunu goreyim.
Hemen yataktan kalkip odamin penceresinden asagi baktim ve Ceyhun kapının onunde ellerini gogusunde birlestirmis bana bakip guluyordu. Hemen asagi indim ve disari ciktim. Beni gozuyle suzdu.bende kendime baktigimda salaş halimi fark ettim aslinda siyah pijamalarim ve uzun dagilmis sari saclarimla yinede guzel gorunuyordum.
Cok cirkin olmuşsun. Depresyondamisin ya.
Aaa gercekten cirkinmiyim diyip duadgimi asagi indirdim ve masum masum ona baktim.
Tamam ya saka yaptim saka. Ya bunlar isin daglasi benim senle onemli birsey konusmam gerek.
Dinliyorum seni.
Melis ben...
Öneri yorum ve followlarinizu bekliyorum canlarim :* :*