Mulimedyada hande( rihanna) var umarım begenirsiniz ve diger oyuncular içinde yorum ve onerilerinizi bekliyorum...
Melis ben....
Biraz bekledi ve gözlerini benden kaçırdı. Sen ne? Ne soylesene. Ne demesini bekliyordum bilmiyorum ama artık o konuştuğunda tüm vücudumu garip bir hissin kapladiğını biliyordum."Handenin sana yaptığı şeyden dolayı ùzgunum ve bunu bilmeni istedim. Ve şu da varki o benim sevgilim değil." Bana neden açıklama yapıyordu ki. Neyiyim ki ben onun sadece bir kaç defa Hayatını kurtardığı yeni gelen bi kızım.
" Bana açìklama yapmak zorunda degilsin. Ayrıca bu tarz küçük bi olayada üzülecek kadar güçsüz bir insan değilim."
"Öyle olduğunu söylemedim zaten Melis. Neden... " sözünü kestim ve " birlikte oluyorsun ve daha sonrada önemsizsin diyorsun. Bu da senin kadınlara önem vermediğini gòsterir " dedim ve gözlerinin içine baktım siyah renkli gözleriyle bana bakıyordu."Ne?"
" Kafanda kurduklarınla yaşamaya devam Melis" dedi ve arabasına binip gitti. Acaba çok mu yüklenmiştim ona. Yanlışmı yapmıstım bilmiyorum ama sinirlrndiğine emindim. Eve girdim ve hemen odama çıktım kendimi yatağa attım ceyhuna haksızlık etmis olabilirdim yine. Hatta kırmış bile olabilirdim. Ondan özür dilemem gerekirdi. Telefonumu elime aldım ve hemen son aranan numarayı çevirdim. Sonra vazgecip kapattım. Yüz yüze konuşmamız gerekirdi. Siyah pijamalarımı çıkarıp buz mavisi kot pantolonumu ve gri kuru kafali sıfır kol tisortumu giydim. Dışarı ciktigimda babamın 18 yasima gelip ehliyetimi aldiktan sonra kullanabilecegim sartini koydugu kirmizi ustu siyah deri kapli mini coopera bakmaktan gözümü alamiyordum. Çok güzeldi ve onu gercek anlamda doya doya kullanmak istiyordu. Babamin evden ciktigini fark edince hemen yanina gidip beni de okula bırakmasını istedim. Yaklaşık 15 dakika sonra okuldaydim. Babama veda edip arabadan inip okula doğru yürüdüm. Gözlerim ceyhunun arabasını aradı ama yoktu. Beklentimi yüksek tutup 'gelir' dedim. Sınıfa girdiğimde hic kimseye aldırış etmeden ceyhunun sırasına oturdum. Kaan arkasına dönüp ne yapiyorsun der gibi baktığında ellerimi iki yana kaldirip gülümsedim. Yanıma gelip " onu seviyormusun?" Dedi. " efendim?" diye karsilik verdim. Aslında ne dediğini anlamıstim fakat cevabimi dusunmek icin zaman kazanmak istiyordum. " Onu... seviyor musun?" diye tekrar etti. Kimden bahsettiğini biliyordum. "Ceyhunu". Bu okula geleli daha 2 hafta olmuştu ve okula uyum sağlamama yardimci olan kisilerden biriydi kaan zaten butun okulu kendimden nefret ettirmisken onun neden yanimda oldugunu da anlamiyorum.
Sevmiyorum desem yalan söylemis olurdum. Seviyorum desem... ondanda emin degildim. "Bilmiyorum" demekle yetindim. Bana gülümsedi ve yerine geçti. Tam 4 ders saati boyunca gelmedi. Öğle arasinda yemekhaneye gittigimde hande nin büyü bir kinle bana baktìğını gòrdum. Yaninda özge berke ve adini bilmediğim iki kisi daha vardi. Bana bakip onlara birseyler soyluyordu ve adim gibi eminim birşeyler planliyordu. " heyyy melis buraya gelsene" sağıma dönüp baktığımda kaan in el salladigini gordum. Yaninda da daha önce ceyhynun yaninda gördügüm siyah giyinimli çocuklar...
" Vayyy yeni arkadasimiz sensin demekki?" diyip gülümsedi. "Sanirim evet "dedim ve bos olan sandalyeye oturdum. "Tarzın bize cok yakın gòrünüyor. Kuru kafalari, siyahlari severmisin?" Ne yapmaya calistiklarini hala anlamamistim. Nedense insanlara karsi olan ön yargilarim cok fazla ve bundan kurtulmam daha iyi olurdu. " yani... evet ama sizin kadar bagimli degilim. Arada bir renk katmak gerekir. Sizin gibi cok ta siysh tutkum yoktur..." dedigimde kaan hariç hepsi bana şaşkinlikla bakiyordu." Ne??? " dedim. " kiz bizi iyi çözmüs abi. Bu zekayla kesin ceteye girer." " Bizim kızların kıskanıcagina yemin edebilirim size." Kızlar mi onlarin yaninda hic kiz gormemistim ve acikcasi cokta merak etmiyordum. " çete mi? Pek istedigimi sanmiyorum" dedigimde mavi gozlu sarisn olan " delimisin sen bu okuldaki herkes bizim ceteye katilmak icin can atiyor. Ve sen istemedigini söylüyorsun. Delirmis olmalisin "dedi. Gülümsedim..gùlümsedim.. gülümsedim... " ne dedinizde sırıtıyor bu' başımı hafifçe kaldırdım ve konuşan kisiye baktim. Ceyhundu bu...
Arkadaşlar umarim begenirsiniz gercekten güzel oldu... sizi seviyorum