Surekli etrafinda Cehyunun olmasindan asiri derecede rahatsiz olan Melis dersten cikar cikmaz mudur yardimcisi Dilaranin odasina gitti.
-hocam rahatsız ediyorum ama musaitmisiniz?
- gel Meliscim. Hayirdir bir sorun mu var?
-sey... hocam beni baska bir sınifa alabilirmisiniz?
- meliscim siniftaki ògrenci sayilarimiz standarttir. Tum siniflarin ogrenci sayisida standart degerde. Maalesef.
-baska birisiyle degistiremez misiniz?
-üzgünüm canim zaten donemin ortasinda geldin. Bu imkansiz.
Caresiz ve umutsuz bir sekilde odadan cikan melis berkenin kendisine dogru geldigini ve gulumsedigini gordu. Uzerindeki beyaz gomlek kaslarini saklamasina izin vermiyordu
-meraba. Duydum ki geldiginden beri beni kesiyormuşsun. Kısacası güzel kızsın gönlün olsun bi yemek yiyelim . Okul cikisinda seni okulun garajindan alirim.
-ama...
-gorüsuruz canim
Diyip makas alip gitti. Neden kimse beni dinlemiyor ki diye dusundu. Tam o sirada Ceyhun sinifa gidiyordu kosarak yanina gitti ve onu durdurdu.
- Sen mi söyledin?
-Ne ? Neyden bahsediyorsun?
- Bilmiyormuş gibi yapma.
- Ne diyon kızım sen açık konuş kelime oyunu yapma bana.
-Berke...
- Ha senin derdin anlasildi. Ee nolmus ona? Ellerini gogusunde birlestirip kapiya yaslandi ve o siyah gozleriyle manali manali bakmaya basladi.
- Geldigimden beri onu kest... yani izledigimi söyledi. Bunu ona sen mi söyledin?
-Bana bi baksana sence bende ergen cocuk tipi mi var? Benim boyle bos islerle işim olmaz küçük.
-Bana küçük deme.
Öyle bağırmistimki herkes bana bakiyordu.
- Sakin ol!! Sinirini bana kusma.hem senin aksam randevun yok mu? Hadi isine bak!.. dedi ve sınıfa gitti.