Bir haftadir kendimi ceyhuna söyleceklerim icin hazirliyordum. Sevgilisi oldugu halde neden benim pesimde gezmisti? Okula gitmek icin hazirlaniyordum nedense bugun icimden farklı giyinmek geliyordu. Kırmızı göbek ustunden baglanan kareli gomlegimi onun altina siyah deri pantolonumu giydim ve kucuk siyah sırt cantamı aldım ve okula gitmek icin asagi inerken annemle babamın tartıstigini duydum ve acikcasi merak etmistim ne konustuklarini.
-yillardir senin kizina annelik yaptim. Yeter artik bende kendi cocugum olsun istiyorum anlasana beni.
-pelin suan sacmaliyorsun. Melis seni yillardir annesi gibi sevdi. Dustugunde agladiginda guldugunde hastalandiginda hep yanindaydin bunu ona yapma.
-kendi cocugumu dogurmak kadar dogal ne olabilir Taner.???
- Sen formun bozulmasin diye isyemessin simdi ne oldu? Yillardirr anne dedigim kadin annem degil. Bunca yil bana yalan soylediler. Beynim donmustu resmen. Ne yapacagimi sasrdm aglamamak icin kendimi zor tutuyordum. Sonunda allka bullak olmuş kafamla okula geldim. Bahceden girdigimde tam karsi bankta Ceyhunun ve kendisi gibi gizemli arkadaslarinin oturdugunu gordum. Bir an kalbim küt küt atmaya basladi. Asiri derecede heyecanlanmistim.yavas yavas yanina yaklastim ve sanki beni anlamis gibi oturdugu yerden kalkip bana dogru geldi.
- ne oldu yine bembeyaz olmuşsun.?
-poların sevgilinde. Agizmadan cikan tek sey bu olmustu.
- ne? Ne sevgilisi ya ne diyorsun sen?
- ne anladysan o iste ceyhun.
- melis benim sevgilim felan yok ne diyorsun sen? Tam o sırada o kız ustunde ceyhunun polari altinda mini kot etegi dudaginda kipkirmizi bir ruj ve agzinda bir sakizla yanindaki kizlara birseylar anlatiyordu. Hemde polari gostererek. Tam bir orospu gibiydi. Ona baktigimi fark eden ceyhun da o yone bakip "bu orospumu dedi sana sevgilim oldugunu?"
- evet.
- handeeeeee!! Tüm okul duymustu sanirim. Yumrugunu sıkarak sinirli bir sekilde ona dogru yurudu.
Napitigini saniyon lan sen?
Ceyhun sakin ol ne oluyo?
Hande beni sinir etme. Kolunu tuttu ve hande bir an bagirdi sanirim cok acimisti.
Lan sen benim sevgilim degilsin bunu aklina sok artık.
Ama... ama biz.
Biz diye birsey yok. Tek gecelik iliskilere onem vermem bunu herkes gibi sende biliyorsun.
Tek gecelik mi ? bu kadar basitmiyim senin icin?
Evet basitsin....
Peki ya bu kiz... bu kiz kim polarini verecek kadar ne yapti sana benden daha mi iyiydi. Soylesene.
Melis hakkinda konusma kapa ceneni ve defol git. Handeyi itti.
Yanima gelirken ki o sinirli bakislari bir anda yok olmustu. Cok farkli birsey vardi.
-yürü gidiyoruz.
Arkadaslar sinavlarimdan dolayi kisa kisa bolumler paylasiyorum cok ozur dilerim ama eminimki bir cogunuz yeni bolumu merakla bekliyorsunuz. Cansu ve Hande icin önerilerinizi bekliyorum... :) :)