Medya: Bora
"Başlarda sonlar için ipuçları vardır."
Hayalci
Bugün ilk günüm! Yani aslında 1 sene önce veteriner oldum ama asıl istediğim veterinerlik hayvanat bahçesindekiydi ve bir yıl sonra istediğim oldu. Bugün hayvanat bahçesindeki veterinerlik işime başlayacağım. Şu an çok heyecanlıyım. Evden nasıl çıktığımın farkında bile değilim. Biraz önce taksiden indim ve yeni iş yerimin karşısına geldim!
Bu arada benim adım Kayra. Kayra Güneş. 23 yaşındayım. Birkaç sene önce üniversite için ailemin yanından ayrıldım ve 5 yıldır İstanbul'da yaşıyorum.
Neyse bu kadar tanıtım yeter! Biraz daha bu demir kapının önünde durursam kalpten gideceğim.
Açık olan, yeşil, demir kapıdan ilk adımımı atarken:
-Bismillah!
Dedim ve içeri geçtim. Hayvanları gördükçe heyecanım artıyordu. Foklar, zürafalar, aslanlar, kurtlar...
Kurtları görünce aklıma kolumda ki kurt dövmesi geldi. Doğuştan olan bir şey; dolunayın altında biri beyaz, biri siyah, iki kurt birbirlerine dönük uluyorlar. Ne anlama geldiğini veya nasıl olduğunu annemler de ben de bilmiyorum. Çünkü bu doğum lekesinden anne tarafında da bana tarafında da kimsede yok.
Neyse müdürün odası az ileride olmalı.
İşte buldum! Pek süslü bir yer değil hatta kutu gibi. Hayvanlarla başka yerde ilgileneceğim sanırım.
Fazla düşünmeyip içeri girdim. İçeride bir sürü hayvan resmi vardı. Odanın sol köşesinde bir masa, masanın ardında bir sürü dosya bulunan raflar vardı. Odanın sağ köşesinde ise bir kapı vardı. Nereye çıktığını çok merak ettim. Daha sonra bakmayı aklıma koyup masanın sandalyesinde oturan müdüre döndüm. Daha önce gördüğüm için kim olduğunu biliyordum.
Müdür geldiğimi duymuş olacak ki başını elindeki dosyadan kaldırıp bana baktı. Hala heyecanlı olduğum için çekingen bir şekilde tebessüm edip masanın önünde ki koltuklardan birine oturdum.
Müdür de bana gülümsedi. Müdür 40'lı yaşlarda, saçlarında tek tük beyaz bulunan ve kalıplı bir adamdı. Daha önce tanıştığımızda bana adının Mesut olduğunu söylemişti.
Mesut Bey:
-Hoş geldiniz Kayra Hanım.
Dedi. Başımı onaylar şekilde sallayıp:
-Hoş buldum.
Dedim. Mesut Bey devam etti:
-Daha önce görüştüğümüzde size iş koşullarını ve maaşınızı açıklamıştım. Şimdi orayı atlıyorum ve direk konuya giriyorum.
Ben gülümseyip başımla onayladım. Mesut Bey gözlerini ellerindeki kâğıda çevirdi:
-Bunlar hayvanat bahçesindeki her hayvanın kaydı. Bunları belli bir sıraya göre ayarladım ve sizin bu sırayla bugün tüm hayvanların sağlık kontrollerini yapmanızı istiyorum. Hem siz hayvanlara alışın hem de hayvanlar size alışsın diye. Yanında iki görevli ile yapacaksın. Hayvanlar seni henüz tanımadıkları için saldırabilirler.
Gözlerini bana çevirip 'tamam mı' der gibi baktı. Aslında ilk günden tüm hayvanlara bakmayı beklemiyordum ama dedikleri mantıklı geldi. Yüzümdeki gülümsemeyle:
-Tamam.
Dedim. Mesut Bey önce gülümseyip:
-Öyleyse hayvanat bahçemize hoş geldiniz Kayra Hanım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Siyah ve Beyaz'ın Mührü (Askıda)
WerewolfDoğuştan gelen bir mühür ve hayvanat bahçesinde başlayan bir Aşk💞 Kurt adamların alfası Bora ve hayvanat bahçesinde veteriner Kayra 💞 Geçmişin acıları, geleceğin zorlukları ve hepsini birlikte göğüsleyecek mühürlüler... Amaçları: Aşklarını yaş...