skid and pump make more chaos!

887 1 8
                                    

Skid and pump are still at the party when they get the best idea ever. Oh! Skid how about we prank everyone at this party! Oh good idea! They both grab two shakers of pepper climbing to the ceiling "some how" and while laughing they say. This will be the best prank ever! Yes it will be! They then open all four pepper shakers and pour it on the ceiling fans making it go everywhere. Ah h hey w what? W whats g going o o o on! Everyone starts sneezeing. HAAAAASHOOOOO EHCHOOOO AHHHHHHSHOOOOOOO AHHHHHHHHHCHOOOOOOOO ISHOOOOO CHOOOOO SHOOOOO ESHOOOOOO HIIIIIIIISHEEEEEEEW SHEEEEEEEEW! Bf starts next is pico. AHHHCHOOOO CHOOOOO SHOOOOO ESHOOOOOO HIIIIIIIISHEEEEEEEW SHEEEEEEEEW GSHOOOOOOOO GSHOOOOOOOO SHEEEEEEEEW SHOOOOOOOO! Then goes Cassandra. AHHHHHSHOOOOOO ISHOOOOO SHOOOOO HIIIIIIIISHEEEEEEEW SHEEEEEEEEW SHOOOOOOOO ESHOOOOO AHSHOOOOOOO HIIIIIIIISHEEEEEEEW SHEEEEEEEEW GSHOOOOOOOO! The licorice cookie. ESHOOO HASHOOO SHOOO AHHHCHOOO HACHOOOOOOO ESHOOOOOOO ISHOOOOOO ACHOOOOO ESHOOOO ISHOOOOOOO AHHHHHHCHOOOOOOOO! Soon everyone is sneezeing desperately and making the pepper go up into the faces of skid and pump. Ah! I it tickles a and burns! Y yeah it d does HASHOOOOO ISHOOOOO CHOOOOO SHOOOOO ESHOOOOOO ISHOOOOOO HIIIIIISHEEEEEEEEEEW HIIIICHOOOOOO HASHOOOOO ISHOOOOO CHOOOOO CHOOOOO SHOOOOO ASHOOOOOOO CHOOOO SHOOOOO! Pump tries holding back but gives in quickly. AHHHHHCHUUUUUU CHUUUU AHHHCHUUU CHUUUU HAAACHUUU ECHUUUU ICHUUUUU HACHUUUU WAAAAAAAAAAAACHUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU HACHUUUU ICHUUUUU HACHUUUU WAAAAAAAAAAAACHUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU HACHUUUU WAAAAAAAAAAAACHUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU HACHUUUU ICHUUUUU CHUUUUUUUU HAAAAAAACHUUUUUU EHHHHHCHUUUUUUUUUUUUU HIIIICHUUUUUUUUU HACHUUUU WAAAAAAAAAAAACHUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU HACHUUUU! They fall onto four people making all six of them stop sneezeing. Ow! Hey what are you guys think your doing? Ummm going home! Y yeah going home! They run off right as most of the people stop sneezeing. The parts over then.

:)

sneeze fic 4Where stories live. Discover now