Ridzak was at the club partying just enjoying himself. Cybbr is DJing when a teen walks in shes about sixteen wearing all black and also strong perfume. It tickles ridzaks nose first he holds a finger under his nose trying to stop it. Hah i it tickles b but I'm not gonna sneeze. But before he even starts hitching cybbr hitches first. Ahhhh ehhhh I I'm gonna sneeze! That surprises ridzak making him forget to holdback he almost sneezes twice. AH! EHHHHH"snort". He only stops by pinching his nose shut it still tickles now also burning as well. Cybbr just let's the sneezes out. Ehhhhh haaaaaaCHOOOOOOO HIIIIIIIISHEEEEEEEW SHEEEEEEEEW SHOOOOOOOO ESHOOOOO AHSHOOOOOOO HIIIIIIIISHEEEEEEEW SHEEEEEEEEW GSHOOOOOOOO GSHOOOOOOOO SHEEEEEEEEW SHOOOOOOOO ESHOOOOO AHSHOOOOOOO HIIIIIIIISHEEEEEEEW SHEEEEEEEEW GSHOOOOOOOO SHEEEEEEEEW SHOOOOOOOO ESHOOOOO AHHHHCHOOOOO HIIIIIIIIIIICHWEEEEEEEEEEE CHOOOOO SHOOOOO ESHOOOOOO ISHOOOOOO ACHOOOOO! The music stops as cybbr sneezes everyone looks at him ridzak is still trying to holdback. I I'm not going to sneeze! Ugh "sniff" just sneeze it'll feel better. O ok I'm gonna sneezeeeeeeee! Oh wow better put on headphones! He does that right as ridzak sneezes. ISHOOOOOOOOOOOOOOO CHOOOOO SHOOOOO ESHOOOOOO HACHOOOOOOO ESHOOOOOOO CHOOOOOO ESHOOOOO AHSHOOOOOOO AHCHOOOOOOOOOOOOOO HIIIIIIIISHEEEEEEEW SHEEEEEEEEW GSHOOOOOOOO SHEEEEEEEEW GSHOOOOOOOO SHEEEEEEEEW SHOOOOOOOO ESHOOOOO AHHHHCHOOOOO HIIIIIIIIIIICHWEEEEEEEEEEE CHOOOOO SHOOOOO ESHOOOOOO ISHOOOOOO HIIIIIISHEEEEEEEEEEW HIIIICHOOOOOO HASHOOOOO ATISHOOOOOO ISHOOOOO CHOOOOO CHOOOOO SHOOOOO ASHOOOOOOO CHOOOO SHOOOOO HIIIIIIIISHEEEEEEEW SHEEEEEEEEW GSHOOOOOOOO GSHOOOOOOOO SHEEEEEEEEW! Bless you two! The entire club yells. Hehe thanks!
(Hope this is ok!)
YOU ARE READING
sneeze fic 4
Randomat this point let's see how many sneeze fic books I have to make. I used a different account to see if the glitch happened to the last book and of course it did!