edd and bf go to a guinea pig palace

64 0 0
                                    

Bf was waiting for Edd to come and hang out at a guinea pig palace. Hey bf I'm here! Oh hi come in let's go! They walk inside and Edd had ignored the sigh so he didn't know that it was a guinea pig palace. Hello sirs how can I help you? Oh we're just looking around. Ok tell me if you need anything my name is Cindy. They go inside the piggie room and Edd fully releases that there is guinea pigs everywhere. W wait... There is guinea pigs! Of course there is! Didn't you read the sign? N no o oh i it's already starting! Hmm? What's starting? Ehhhh haaaaa ahhhhh! Edd you ok? ESHOOOOO AHSHOOOOOOO HIIIIIIIISHEEEEEEEW SHEEEEEEEEW CHOOOOO SHOOOOO HIIIIIIIISHEEEEEEEW SHEEEEEEEEW CHOOOOO ISHOOOOO CHOOOOO ISHOOOOO CHOOOOO SHOOOOO HIIIIIIIISHEEEEEEEW SHEEEEEEEEW SHOOOOOOOO CHOOOOOO ESHOOOOO! Woah wait a minute your allergic to guinea pigs aren't you? Y YES IIIIIIISHOOOOOOOO I AMMMMMMMCHOOOOOOO HIIIIIIIISHEEEEEEEW CHOOOOO SHOOOOO ESHOOOOOO HIIIIIIIISHEEEEEEEW SHEEEEEEEEW GSHOOOOOOOO SHEEEEEEEEW GSHOOOOOOOO SHEEEEEEEEW SHOOOOOOOO CHOOOOOO HIIIIIIIISHEEEEEEEEEEEEEEW SHEEEEEEEEEEEEEEEW GSHOOOOOOOOOOOOOO AHHHCHOOOOOOO GASHOOOOOOOOO SHOOOOO ESHOOOOOO! He keeps on sneezing until Cindy and bf take him outside bf then says while Edd sneezes. Ok next time READ the sign! Before you go inside! AHHHHHCHOOOOO ESHOOOOOO HIIIIIIIISHEEEEEEEW SHEEEEEEEEW GSHOOOOOOOO CHOOOOOOOOOOOO AHHHHHHSHOOOOOO SHOOOOOOOOOOOO ISHOOOOO SHOOOOO ESHOOOOOO ISHOOOOOO HIIIIIISHEEEEEEEEEEW HIIIICHOOOOOO HASHOOOOO ISHOOOOO CHOOOOO ISHOOOOO SHOOOOO HIIIIIIIISHEEEEEEEW CHOOOOO SHOOOOO HIIIIIIIISHEEEEEEEW! Bless you a million times buddy! T thanks I need to go home and take some allergy meds bye see you later. Bye! They both go their homes.

:)

sneeze fic 4Where stories live. Discover now