okki mo and perfume!

170 0 0
                                    

Okki and mo are looking at different perfumes when okki gets curious and climbs the rose and daisy one. He trips spraying it in his and mo's face. Ah heh "sniffle sniffle" haaaaa! Their noses are tickling okki tries to holdback. He hates sneezing because once he starts he can't stop. Ahhhhhh "nose rub" ehhhhh! But mo just sneezes. EHHHHHHHCHUUUUUUUUUUUUUUUU CHUUUUUU HAAAACHUUUUUU EHCHUUUUU CHUUUUU AHHHHHCHUUUUU HACHUUUUU CHUUUUU AHHHHHCHUUUUU HACHUUUUU EHHHHHCHUUUUUU CHUUUUUU EHCHUUUUUUUUUUU AHHHHHHHCHUUUUUU CHUUUUUUU EHCHUUUUU CHUUUUU AHHHHHCHUUUUU HACHUUUUU CHUUUUU AHHHHHHHHHHCHUUUUUUUU HAAAAACHUUUUU ICHUUUUU! okki is desperately holding back his eyes are watering. Mo stops by holding her trunk and looks at okki feeling bad for him so she walks up to him booping his nose making him sneeze. Ah! Ah ah ah ah CHOOOOOOOO AHHHHHHHHHYCHOOOOOOOOO ISHOOOOOOOOOOOO HACHOOOOOOOOOOOO HIIIIIIIIIIIISEEEEEEEEEEEEEWWWWWWWW SIIIIIIIEEEEEEEWWWWW GASHOOOOOOOOOOO HIIIIIIIISHEEEEEEEW SHEEEEEEEEW SHOOOOOOOO ESHOOOOO AHSHOOOOOOO AHCHOOOOOOOOOOOOOO HIIIIIIIISHEEEEEEEW SHEEEEEEEEW GSHOOOOOOOO GSHOOOOOOOO SHEEEEEEEEW GSHOOOOOOOO SHEEEEEEEEW SHOOOOOOOO CHOOOOO CHOOOOO SHOOOOO ESHOOOOOO HIIIIIIIISHEEEEEEEW SHEEEEEEEEW GSHOOOOOOOO GSHOOOOOOOO SHEEEEEEEEW SHOOOOOOOO CHOOOOO CHOOOOO! He can't stop and tries stifling. AHHHHHHHNGXT GXXXXX NGGGGGT NGTTTTTT NHGGGTTTTTTTT GX GXXXX GXXXX CHOOO GXXXXXXXXXXXXSHOOOOOOOOOOOOOOOO! He begans sneezeing normal again and finally has a huge sneeze getting all the perfume out. AH EH HA AH EH WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAASHOOOOOOOOOOOOOOOOOO! He falls on his bum and rubs his nose looking sorry no forgives him and they look at other things.

(Bunny's are my favorite animal! I okki he's so cute!)

sneeze fic 4Where stories live. Discover now