random garcello fic part 2

72 0 1
                                    

Garcello decided to chill outside and look at the clouds. He had once again forgot his allergy meds so when the wind blew he immediately needed to sneeze. Ah! W what? O oh ya I forget my meds n now I'm gonna be sn sneezing for d days! He sniffs rubbing his nose he could feel a fit coming on. And he didn't want to scare the wild life. Ah ehh I I better go inside o oh god "sniff sniff" oh I gotta sneeze. He gets inside right as the fit starts. AHHHHCHOOOOO HIIIIIIIIIIICHWEEEEEEEEEEE CHOOOOOOOO AHHHHHHHHHYCHOOOOOOOOO ISHOOOOOOOOOOOO HACHOOOOOOOOOOOO HIIIIIIIIIIIISEEEEEEEEEEEEEWWWWWWWW SIIIIIIIEEEEEEEWWWWW GASHOOOOOOOOOOOOOOOO SHEEEEEEEEEEEEEEEW GSHOOOOOOOOOOOOOO AHHHCHOOOOOOO GASHOOOOOOOOO SHOOOOO ESHOOOOOO HIIIIIIIISHEEEEEEEW SHEEEEEEEEW HIIIIIIIISHEEEEEEEW SHEEEEEEEEW SHOOOOOOOO ESHOOOOO AHHHHCHOOOOO HIIIIIIIIIIICHWEEEEEEEEEEE CHOOOOOOOO ESHOOOOOOOO ISHOOOOOOO HIIIIIIIISHEEEEEEEW SHEEEEEEEEW GSHOOOOOOOO SHEEEEEEEEW CHOOOOO SHOOOOO ESHOOOOOO HIIIIIIIISHEEEEEEEW SHEEEEEEEEW GSHOOOOOOOO SHEEEEEEEEW! The animals outside hear his fit and are confused as they look at each other. But Garcellos not done. Ehhhhh haaaaaa ESHOOOOO AHSHOOOOOOO HIIIIIIIISHEEEEEEEW SHEEEEEEEEW SHOOOOOOOO ESHOOOOO AHSHOOOOOOO AHCHOOOOOOOOOOOOOO ISHOOOOO CHOOOOO ISHOOOOO HEHSHOOOOOOOO HAAAAAASHOOOOOOO WAAAAAAAAASHOOOOOOOOO ESHOOOOO HASHOOOOO ISHOOOOO HEHSHOOOOOOOO HAAAAAASHOOOOOOO WAAAAAAAAASHOOOOOOOOO ESHOOOOO HIIIIIIIISHEEEEEEEW SHEEEEEEEEW GSHOOOOOOOO GSHOOOOOOOO SHEEEEEEEEW CHOOOOO HIIIIIIIISHEEEEEEEW CHOOOOO! He stops realizing he now has to mop and clean his kitchen table. Oh ew now I have to clean!

(Feeling better now!)

sneeze fic 4Where stories live. Discover now