Roo and mo where playing when roo falls onto a large daisy flower making pollen go everywhere. Ah! Eh ha ah ah ah! Mo starts hitching first as roo is holding back but it's oblivious he's not gonna last long. Ahhhhh EHHHHCHUUUUU CHUUUUUU EHCHUUUUUUUUUUU AHHHHHHHCHUUUUUU! Mo starts sneezeing but roo is still holding back and his eyes are watering and nose is quivering. Ah ah ha ha ugh heh "sniff sniff" ah! Mo is still sneezeing and sneezeing. AHHHHCHUUUU CHUUUUU EHHHHHHHCHUUUUU CHUUUUUU EHCHUUUUUUUUUUU AHHHHHHHCHUUUUUU CHUUUUUUU EHCHUUUUU HAAAAACHUUUUU ICHUUUUU HACHUUUU ICHUUUUU HACHUUUU WAAAAAAAAAAAACHUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU HACHUUUU WAAAAAAAAAAAACHUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU HACHUUUU ICHUUUUU CHUUUUUUUU HAAAAAAACHUUUUUU EHHHHHCHUUUUUUUUUUUUU HIIIICHUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU! Roo is desperately holding back but is about to explode in a fit of huge messy sneezes. Ahhhhhhh ehhhhhh haaaaaaaaa ahhhhh ehhhhh! Mo rubs her trunk and looks at roo wanting to help the little kangaroo she grabs a handful of pollen and blows it in his face. AH! AH AH AHHHHHHHH! She backs up as roo's fit starts. AHHHHHHHHCHOOOOOOOOO ESHOOOOOOO HASHOOOOOOOOO CHOOOOOOO ISHOOOOOO HASHOOOOO ISHOOOOO SHOOOOO HIIIIIIIISHEEEEEEEW SHEEEEEEEEW GSHOOOOOOOO SHEEEEEEEEW SHOOOOOOOO CHOOOOO CHOOOOO ISHOOOOO CHOOOOO CHOOOOO ISHOOOOO CHOOOOO CHOOOOO ISHOOOOO SHOOOOO HIIIIIIIISHEEEEEEEW SHEEEEEEEEW GSHOOOOOOOO SHEEEEEEEEW GSHOOOOOOOO SHEEEEEEEEW SHOOOOOOOO ESHOOOOO AHSHOOOOOOO AHCHOOOOOOOOOOOOOO HIIIIIIIISHEEEEEEEW SHEEEEEEEEW GSHOOOOOOOO GSHOOOOOOOO SHEEEEEEEEW SHOOOOOOOO CHOOOOO CHOOOOO! Mo's mouth is hanging open as she hands him a miniature tissue box. He bless his nose and they go inside.
(Hope you enjoy!)
YOU ARE READING
sneeze fic 4
Randomat this point let's see how many sneeze fic books I have to make. I used a different account to see if the glitch happened to the last book and of course it did!