04

856 27 0
                                    


Z.


On the same day gikan sa apartment ni Hickey, ni diretso dayun ko diri sa hospital.


Walay adlaw molabay nga di nako maduaw akong mama.


Akoang gi lingi si mama human nakog arrange sa new set of fruits nga akong dala. Gi hunongan jud nako ni kadali sa palengke bisan kahibaw kong di gihapon makaon ni mama.


“Good morning ma”


Nahimo na sad nakong routine ang storyahon sya bisan wala koy tubag madawat.


She was comatose 3 years ago tungod sa isa ka aksidente nga mao say nag kuha sa kinabuhi ni papa ug sa akong manghud.


Bisan sa tulo ka tuig nga ing ani na akong permi ma matngonan, wala gihapon ko nasanay.


Ginapangita gihapon nako ang kung unsa akong nakasanayan nga kinabuhi.


I had a perfect life, perfect family ug wealthy ko dili tungod sa kwarta kundi tungod sa ilaha. But my world flipped upside down tungod ra sa isa ka insidente.


It changed everything. Gikuha ang duha ka importante sa akoang kinabuhi.


Si mama nalang ang naa ko and I'm holding unto her. Hoping she'd wake up sooner.


Nag sugod nasad kog kwento.


“Mama, di pa gihapon nako masulti niya. Bisan unsa nakog try, mahadlok ko basin opposite among gibati. Just by seeing nga naay laing tawo ga hawid ni Hickey, gusto na dayun nako ipapriso tanan tao. Mama, na buang nakos isa ka bae”


Kung ga mata ra si mama ron. Iyaha guro kong duklon sa akong ka igat HAHAHAHAHA but surely she will also love Hickey.


Usahay maka huna huna nalang ko nga, what if hatagan na nakog apo si mama kay basin diay magka malay siya if ever maka dungog syas hilak sa akong anak.


Char. Wa pa diay ko gi loveback. Mura intawn kog teenager diri, ga huwat nga maibog nako akong crush.


Daghan kog gi chika ni mama ug wa nako ka bantay sa oras. Naay nanulod mga nurse sa private room ni mama.


“Good evening sir. Mag check rami sa patient” ana ang isa.


Nitando ko nila ug nag excuse nasad ko para mo uli na. Gihagkan usa nakos mama sa forehead ayha migawas.


»


“Ay hala wow buhay pa pala you?” bungad ni Levin pagka sud nako sa iyang bar.


Diría ko ni diretso gikan sa hospital. Gisugat dayun kog panget.


“Di ko pareha nimo, mura nakag patay” tubag rasad nakong Levin.


Nag hawid syas iyang heart nga murag na hurt. I laughed.


Alas otso na sa gabie maong di ka tingalahang naa nay mga costumer sa palibot.


Diri nako ni diretso gikan sa hospital. Ofcourse I have to secure Hickey's safety every night nga mag duty sya. Nahimo ko niyang body guard ampt.


Di lang nako gusto mahitabo tong gi harass syag tiguwang nga costumer.


»


Naa rakos counter ga inom while gipangita sa akong mata si Hickey.


“Spotting some chiks?” Levin showed up.


THE BAD HABIT (BISAYA)Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon