H.It was a long day and as usual pagka hapon nidiretso na dayun ko sa bar.
I focused on doing my shift. I was so exhausted.
Wala ko gikapoy sa trabaho, gikapoy ko sa sige ug panungog ni Eunice. While my boss, Levin, was just there wala kabalo sa mga nahitabo.
Nag out nako kay late na then oras nasad sa akong out. Nag commute ra ko pauli and nanibago pako kay karun pa ata ko ni uli nga ga commute.
Usually Zayd will always be there to drive me home. But I understand nga wala s'ya karon diria kay tua sya sa hospital.
Bago paman ko nakaabot sa akong apartment, I receive a call from him.
[Baby, gikan ko sa imong apartment. I cooked dinner for you. Are you coming home na?] bungad ni Zayd in a soft tone.
Sakto naa nako sa akong apartment and he really cooked a dinner for me.
I smiled after hearing him say that. “Yes po, bag'o rako naabot. How are you and... t-tita?” nag duha duha pako ug pangutana kay na remember nako tong nahitabo ganiha sa hospital.
Nakadungog kong nang hupaw syas pikas linya. [She's still unconscious, baby.]
I frown. “Nag kaon naka? I'll visit there tomorrow so you could rest. Then ako napud ang mo bantay ni tita.” sulti nako.
Zayd cleared his throat. [No need, Key.]
Nag abot akong kilay sa na dunggan. Mura kog na bungol.
I heard him sigh. [Naa pakay work inig ka hapon. Ikaw ang dapat mag rest. I can-
I tsked. “Okay Zayd!” maldita nga tubag nako ug gipalong ang tawag.
Ika pila kong nanipat sa akong cellphone. Dali ra kaayo nag change akong mood sa nadunggan.
Napikon ko nga iyaha kong gi tawag ug Key. Like wadafeeerk? Aha ang baby?
Key diay ha. Mag first name basis diay dayun? Sige bahala kas imong life, Zayd!
I was pouting while looking at my phone. Tapos ang abnoy wala na jud ni tawag ug usab.
Pangit man diay ning sanayon tag tawag ug baby tas kalit ra ta nilang tawagon sa atong pangalan.
I face palmed in frustration after realizing nga di man diay mi uyab ni Zayd. So he can still call me whatever he wants.
Oh God. Sakita man diay sa heart aning walay label uy. Di ta ka demand ug mga gusto nato-
Nahunong kog yawyaw sa akong huna huna kay ni vibrate akong cellphone.
A text message from him put a smile on my face. Ay wait, nasuko man diay ko nganong ga ngisi ngisi na ko?
Psh!
Zayd
: Are you mad? I'm sorry.. Alright, you can visit here tomorrow.I rolled my eyes. Wala man kos visit nasuko ba. Psh!
Wa ko ni reply kay nanluod pako. Tan awn nato ug unsa ni sya manuyo bisan way label.
Zayd
: Hey are you sleeping already? I hope nag kaon naka. Don't sleep hungry.I pout. Kalma Hickey wag ka marufocc.
Zayd
: Goodnight baby <8Namaak kos akong ngabil. F-ck! Let's admit it nalang guys. Marufocc tas ‘baby’. Asdfghjkl!
I immediately picked up my phone para mag type nag i-reply.
Then suddenly, I received another message.
BINABASA MO ANG
THE BAD HABIT (BISAYA)
RomanceBisaya | Semi-spicy Started: Ended: September 9, 2021