H.I gain consciousness and found myself in a room. Kung di ko masipyat, naa pako sa hospital ron.
I heard voices maong naka mata ko. It's a familiar voice.
“She's fine. Totally fine. Need lang niya ug more rest.”
If I'm not mistaken it is my tita's voice and I heard her sigh. “Good God what happened to this girl..”
Halata kaayong worried sya ug disappointed at the same time. Sukad sukad palang nilayas ko sa balay 3 months ago, she never fail to tell me to always take care of my self.
Pero karun, ari ko sa hospital kay nakuyapan ko ganina for a reason nga wa ko kabalo. I'm taking care of myself man ba, just lately.. murag permi ko galuya.
“I'm sorry, doc” tingog ni Zayd “I'll take more care for her.”
Tita chuckled. “What's your relationship with my niece?” she directly asked.
Nahilom ang palibot. Walay nakasagang sa pangutana ni tita. Hilom rasad ko kay ga huwat kos itubag ni Zayd.
‘Please.. I want to hear a better answer, love..’ — i prayed silently.
I keep my eyes close and waited.
“She's..” tingog ni Zayd. Nanghupaw pa sya ayha nitubag.
“She's a friend.”
Naay nihuot sa akong dughan nga wala ko kabalo kung unsa. It's just- I want to cry after hearing Zayd's answer.
Dili nako kaya masuko sa iyaha kay tinuod man pud. We're just friends. Fuck buddy. Ug wala nay more than that.
Ingon bitaw ko, normal ra ang sweet actions niya towards me. Buang ra gyud ko kay gi pasagdaan nako akong sarili ma fall.
“I'll get back to my mom's room, doc. I'll check Hickey later.” Paspas nga sulti ni Zayd dayun nakadungog kog tingog sa pultahan.
He left. Sana sinaksak nyo nalang ako.
“I know you're awake”
I immediately open my eyes and look at my tita. I frown at her and burst out my tears.
Iyaha dayun kong gi duol ug gi gakos. She knows I'm into Zayd, wala koy laing ma sultihan kundili akong tita lang. Una palang nga naa koy gibati kay Zayd kay gisulti na nako kay tita.
“Basin friend nga ka-ibigan iyang gina mean..” tingog ni tita between our hug.
Nisamot kog hilak. Iyaha man hinuon kong paasahon ug samot, naunsa.
“Shh! Tahan na. Di na maayo sa baby mag sigeg ka guol ang mommy.” ana si tita ug gi trapohan akoang luha.
In instance, I stopped crying. Tulala ug nag abot akong kilay nga gi tan aw si tita.
She looked very calm. Abi nakog mali akong na dungog pero nitingog usab si Tita.
“You're 7 weeks pregnant, hun.” she whispered.
My eyes widen in shocked.
“T-Tita..”
She nod. “I'm a little bit disappointed but you're already an adult, hun. You're no longer a kid or a teenager. So I don't have to scold you. That's already a baby..” ana sya.
Ha?
Nabungol ko.
I'm pregnant?
What?!
“You passed out ganiha kay kulang ka sa rest. And I remember your work, it's not good for your pregnancy to work in that hours. You should rest early especially your body is so sensitive. Dali ra kaayo ka mag luya, remember?”
BINABASA MO ANG
THE BAD HABIT (BISAYA)
RomanceBisaya | Semi-spicy Started: Ended: September 9, 2021