05

706 23 5
                                    


H.


"Okay na lage ko! Wala man ko napungkol ba, gihilanat ra gani" reklamo nako kay di jud mo hunong si Zayd ug pangulit.


Gusto ko niya pakan'on ug utan nga lahi man nga utan akong gusto. Lahig spelling.


Char.


"Shut up, Hickey. Nang luspad ranang agi nimo." yawyaw nasad niya.


"Kulang ra ko sa exercise Zayd" I winked at him.


"Exercise nang baba nimo. Gihilanat ka, need nimog gulay. Ali diri" he chased me while ga bitbit s'yag tinidor nga naay gituhog nga gulay.


"Di ko! 4 days ago naman tong gihilanat ko. Move on na bi. Okay na kaayo ko. Oh! Healthy nako lage, strong na sad" ana ko ug gi pakita sa iyaha akong muscle.


Ambot uy mura mig bata ron ga lalis sa gulay.


Zayd sighed in annoyance, "Okay. Di tika pugson." hunong niya.


Nag sayaw sayaw kos kalipay kay finally ni hunong na syag pamugos nga pa kan'on kog gulay.


He walked back in the kitchen nya pag balik niya naa na syay dala baso sa gatas.


"Kini nalang imna" tunol niyas gatas.


Ninguso ko ug wala nako dawata.


"Di gihapon ka?"


I shook my head.


"I have my ways, Hickey. Don't try my patience. Para nis imong health."


Ningisi ko, "You have your ways?"


Zayd nodded nga maoy nakapa smirk nakog samot.


"Then show me your ways.."


Sa walay pag duha duha, iyahang gi inom ang milk nga naas baso. Naa pay ni spill sa kilid sa iyang lips nga hot kaayo tan awn.


Natulala kos kalami sa view nga akong nakita. Di jud ko ganahan ug gatas pero ambot, pag kakita nako kay Zayd karun kay gusto nalang sad ko mo inom.


He suddenly pull me closer to him.


Walay ora-orasyon nga iyahang gi balhin sa akong baba ang gatas nga gikan sa iyahang mouth.


What. The. Fawk???


Aaaaaahhhhhhh lami man diayng gatas.


Na feel jud nako pag ayo ang lasa sa gatas. Supposedly madamakan ko aning among gi buhat ron pero I felt the other way.


I was turned on.


Zayd's left hand cup my face as we french kissed each other. While his other hand grabbed my waist to pull me closer.


He licked the milk nga na spill sa kilid sa akong baba.


Naabot iyang lick sa akong liog. No one's gonna stop us so we just continue. Tungod ra sa gatas nanga horny ming duha.


Zayd sucked my neck like he's a vampire or something. Gipa turn on ko niyag ayo sa iyang soft kisses sa akong liog.


Sa dihang nikalit syag hunong.


Nisiga akong mata sa iyang gibuhat. "Why'd you stop?!"


He smirked before leaning down to kiss my neck again, "You're getting addicted with this huh.." hunghong niya between my neck.


Nihangad pa ko para maka easy access sya ug ma continue ang dapat icontinue. Pero ang buang, nihunong nasad ug usab.


"Zayd!" singgit na nako kay nairita nako.


Gingisihan ko niya nga murag wala ra sa iyaha among gibuhat.


Casual s'yang ni baktas padung sa pultahan.


"W-Where are you going? Hey how about the.." wala na nako gihuman akong isulti..


He give me smile. "Bawal, Hickey. You didn't eat the gulay I cooked for you. Basin hilantanon ka inig human nakog kiyod nimo. So next time nalang.. Get more better sa." he explain before opening my apartment's door.


He's about to leave but something struck us. Pareho ming na statwa pag abli niyas pultahan.


Walay ni lihok bisan isa sa among duha ni Zayd. He was also taken a back after seeing the person outside my apartment.


"I finally found you," a very familiar baritone voice echoed in every corner of my apartment. "Fiancé" the man added.


Oh God! Abi kog humana na akong kalbaryo.


"D-Dwight Morpheus.." I uttered his name. My fiancé's name.


"Yes baby?" Dwight wink at me.


I saw how Zayd's bicep clenched and he left my apartment without saying anything. Wala man lang ni lingi sa akoa.


Nag tan-awanay ming duha ni Dwight ug samot nga wala ko kasagang sa tao nga iyang kauban.


My eyes widen. "Tito..."


-
tobecontinue..
-

THE BAD HABIT (BISAYA)Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon